Concordium Blockchain noterer sin CCD-token på Bitfinex og BitGlobal

Report this content

Zug, Schweiz, 10. februar 2022 – Blockchainvirksomheden Concordium kan i dag annoncere, at man noterer sin CCD-token på Bitfinex og BitGlobal, to førende kryptobørser. Bitfinex er den første børs, hvor brugere kan handle Concordium’s CCD-token fra kl. 10:00 CET den 10. februar 2022. Handel på BitGlobal åbner den 11. februar 2022 kl. 10:00 CET.

Bitfinex blev grundlagt i 2012 og er en af ​​verdens ældste kryptohandelsplatforme og tilbyder en række meget avancerede handelsfunktioner, diagramværktøjer og support.

På både Bitfinex- og BitGlobal-brugere vil det være muligt at handle CCD mod Bitcoin(BTC), Ethereum(ETH) og Tether US-Dollar(USDT). Børserne vil i første omgang kun understøtte spothandel af tokenet ved noteringen. I den nærmeste fremtid vil Concordium notere CCD på flere børser og derved øge likviditeten og muliggøre bredere udnyttelse.

CCD er nøglen til at bruge Concordium’s blockchain. Den kan bruges som betalingsmiddel på applikationer, der anvender Concordium-teknologien, samt som betaling af transaktionsgebyrer. Gebyrerne er kendte på forhånd, stabile i euro-termer og ikke afhængig af CCD’s kurs. CCD-tokenet er centralt for at kunne bruge økosystemer der bygges på Concordium med et særligt fokus på Regulated DeFi, Decentralized Fintech og innovation.

Sigal Biran-Nagar
VP Marketing
press@concordium.com

Om Concordium

Concordium er en åben, proof-of-stake layer-1 blockchain med et unikt ID-lag på protokolniveau for at lette overholdelse af lovgivningen. Videnskabeligt bevist, Concordium har implementeret et unikt smart-kontrakt-miljø med en fungibel og ikke-fungibel token-standard. Concordium adskiller sig ved at tilbyde næsten øjeblikkelig, reel finalitet med lave transaktionsgebyrer som er stabile i euro. For mere information: concordium.com.

Tags: