Årets ledestjerne blandt 6.600 medarbejdere

Coor Service Management udnævner hvert år en medarbejder til Årets ledestjerne. Udmærkelsen tildeles en medarbejder i Coor, som har arbejdet aktivt med virksomhedens værdier. Dette års vinder blev Pär Aulin fra Helsingborg i Sverige.

I Coor arbejder der cirka 6.600 medarbejdere i de nordiske lande og i Belgien, Ungarn, Polen og Estland. Årets ledestjerne udvælges af koncernledelsen, og gives til en medarbejder, der repræsenterer virksomhedens værdier på en beundringsværdig måde.

Pär Aulin arbejder som smed hos Coor i Helsingborg. I motivationen står der bl.a., at han via sit proaktive synsvinkel leverer en kreativ teknisk løsning, som har resulteret i, at kunden har reduceret sin produktionsaffald og sine omkostninger.

– Pär er dygtig til hurtigt at forstå kundens problemstilling, og på en forståelig måde at kommunikere løsningsforslaget på et avanceret teknisk problem. Dette har gjort ham til en værdsat medarbejder, og han inspirerer også sine kollegaer til at gøre et bedre arbejde, siger Mats-Åke Tunelid, regionschef.

Prisen for Årets ledestjerne er en rejse for to til en nordisk hovedstad.

– Vi ønsker at fremhæve medarbejdere som Pär Aulin, og på den måde vise kunder og branchen generelt, at Coor mener det seriøst, når vi siger, at vi har den bedste kundeservice i Norden. Vi opmuntrer vores medarbejdere til at yde den ekstra lille indsats over for kunden, siger Rikard Wannerholt, direktør for virksomhedsudvikling i Coor koncernen.

Om Coors ledestjerner

Udgangspunktet i arbejdet med vores virksomhedskultur er tre ledestjerner. Ledestjernerne er Coors værdier og ligger til grund for, hvordan vi udfører vores arbejde - både over for kunder og hinanden. Ledestjernerne er: Vi ser lidt længere frem, Vi er lydhøre og Vi skaber fremgang. Mere information findes her.

Mere information, pressebilleder osv. finder du på www.coor.dk