• Coor/

Coor Service Management udvider samarbejdet med Volvo Cars Group i Sverige og Belgien

Coor Service Management har vundet en ny udvidet aftale med Volvo Cars efter en omfattende forhandling i hård konkurrence. Aftalen indbefatter serviceydelser på samtlige kontor- og industrilokationer i Sverige og Belgien.

Coor Service Management har i mange år leveret facility services til Volvo Cars, hvorved den nye aftale bygger på tillid og partnerskab. Der er fokus på at udvikle, understøtte og forbedre Volvo Cars' forretning. Eksempler på serviceydelser, som indgår i aftalen, er flyttteservice, rengøring, space management, kaffe, kontorartikler, konference- og mødeservice samt posthåndtering. Nye services i aftalen er kantinedrift og vagt & sikkerhed.

- Det er en stor succes for Coor, siger Ulf Wretskog, adm. direktør for Coor Sverige. Volvo Cars er en meget stor og vigtig kunde for os, og vi ser frem til fortsat at kunne udvikle partnerskabet og serviceydelserne sammen med kunden. Én af grundene til at Coor genvandt aftalen, var vores store fokus på innovation af serviceydelser. Fx skal Coor hjælpe Volvo Cars med at effektivisere deres kontorfaciliteter. Dette sker ved hjælp af SmartUtilizationTM, som er baseret på sensorer, der måler belægningsgraden på kontorpladser.

Mere information, pressebilleder m.v. findes på www.coor.dk. Eller kontakt:

Ulf Wretskog, adm. direktør, Coor Service Management Sverige+46 10 559 5940

Ulf.wretskog@coor.com