Forlængelse af stor nordisk IFM-kontrakt for Coor

Én af Coors store kunder inden for telekommunikation har forlænget sin kontrakt med Coor Service Management. Coor skal således fortsat videreudvikle kundens IFM-services til et antal kontorer og produktionsanlæg.

Samarbejdet mellem Coor og kunden startede allerede i 2000, og har siden hen udviklet sig til et partnerskab, hvor begge parter arbejder tæt sammen om at videreudvikle og forbedre serviceydelserne til gavn for kundens virksomhed og medarbejdere. Coor er ansvarlig for en lang række serviceydelser på lokationer i Norden samt i Estland, Polen og Ungarn. Nuværende kontrakt udløber i slutningen af 2016, og er nu på forhånd blevet forlænget.

- Vi er stolte over og glade for denne forlængelse. Vores ambition har hele tiden været at udvikle innovative, omkostningseffektive og fleksible løsninger, som er specialtilpasset kundens behov over tid. Begge parter er førende inden for ny teknologi, og er i øjeblikket i gang med spændende udviklingsprojekter, udtaler Mikael Stöhr, CEO for Coor Service Management.

Aftalen indeholder intern services og ejendomsservice (soft og hard FM) som fx sikkerhed, kantinedrift, rengøring, energioptimering samt flytteservices.

Mere information, billeder osv. findes på coor.dk eller ved at kontakte:
Mikael Stöhr Koncernchef,
Coor Service Management Group