L’Oréal har valgt Coor som ny serviceleverandør

I sommer flyttede L’Oréal sit nordiske hovedkontor til nye lokaler i Sydhavnen og valgte i den forbindelse Coor Service Management som ny serviceleverandør.

Endnu en stor virksomhed beliggende i Sydhavnen i København har valgt Coor som ny serviceleverandør af integrerede facility management (IFM)-serviceydelser. Coor skal varetage services som handymand-opgaver, rengøring, kontorartikler, reception og omstilling.

- Det har været spændende at starte serviceleverancen op hos L’Oréal, da vi har kunnet være med til at præge serviceløsningerne fra starten. Vi værdsætter, at L’Oréals fokus på kvalitet i deres produkter også afspejles i deres krav til en serviceløsning, siger Jørgen Utzon, adm. direktør for Coor Service Management i Danmark.

L’Oréal efterspurgte en serviceleverandør, der kunne understøtte og udvikle deres serviceydelser med innovative tiltag til det nye domicil. L’Oréals hovedkontor afholder mange arrangementer, og har et akademi tilknyttet, hvilket betyder mange gæster og en hektisk hverdag, hvor rammerne for både medarbejdere og gæster gerne skal fungere optimalt.

- Vi valgte Coor som ny serviceleverandør, da de tilbød os en total serviceløsning, hvor der var god forståelse for husets behov og det innovative drive i virksomheden, siger Jean-Baptiste Pivard, purchasing manager L’Oréal Nordic.

Mere information, pressebilleder m.v. findes på www.coor.dk og www.mynewsdesk.com/dk/coor.

Venligst kontakt for yderligere information: Jørgen Utzon, adm. direktør, Coor Service Management A/S, +45 2363 7178, Jorgen.utzon@coor.com

Om L’Oréal

L’Oréal har arbejdet passioneret med skønhed i mere end 105 år. Med sin enestående portefølje på 32 internationale og meget forskellige mærker har virksomheden i 2014 nået en omsætning på 22,5 milliarder euros og beskæftiger 78.600 medarbejdere verden over. Som verdens førende beauty virksomhed findes L'Oréal i alle distributionskanaler: den brede distribution, stormagasiner, apoteker, i travel retail og med egne forretninger for visse mærker.

Forskning og innovation og et dedikeret forsker team på 3.600 medarbejdere er grundstenen i L'Oréals strategi, som er at leve op til alle behov for skønhedsprodukter i hele verden og tiltrække en milliard nye forbrugere i de kommende år. L'Oréals nye bæredygtighedsmål pr 2020 'Sharing beauty with all' definerer ambitiøse målsætninger for bæredygtig udvikling i hele virksomhedens værdikæde. www.loreal.com