• Coor/

Smart kontor for den agile medarbejder og virksomhed - Coor lancerer ny hjemmeside

Som en af Nordens førende serviceleverandører har Coor Service Management stor erfaring med forskellige kontorløsninger. Baseret på disse erfaringer har Coor udviklet et smart, effektivt og holdbart kontorkoncept, som er designet til det aktivitetsbaserede kontor for mobile medarbejdere. Nu lancerer Coor en ny hjemmeside, som beskriver dette innovative kontorkoncept: smartoffice.coor.com.

På et godt udformet kontor skal lokaler, processer, teknik og service tilpasses virksomheden, og de mennesker, som arbejder på kontoret. Det betyder, at man arbejder ud fra et holistisk perspektiv, hvor alle komponenter samarbejder. Løsningerne skal også være fleksible, og kunne omstilles ved en reorganisering eller til nye behov - de skal fungere over tid. Hjemmesiden smartoffice.coor.com tager udgangspunkt i et holistisk livscyklusperspektiv, hvor medarbejderne er i fokus.

- Nu om dage er medarbejdere mere på nettet og mobile, hvilket det nye, smarte kontor skal understøtte. Hos Coor har vi den nødvendige indsigt og ekspertise samt de nødvendige løsninger til at opfylde disse behov. Vi tilbyder kvalificeret rådgivning omkring planlægning af optimal udnyttelse af kontorarealer, samt smarte, teknikbaserede serviceløsninger til det nye kontor. Og nu har vi samlet alt dette på ét sted – en ny hjemmeside smartoffice.coor.com, som beskriver vores version af det nye, smarte kontor, fortæller Kati Barklund, som er Innovation Manager Workplace Services hos Coor Service Management.

Coor har arbejdet med sit innovative kontorkoncept Smart Office i over seks år. Så da Coors hovedkontor i 2014 flyttede fra Stockholm til Kista i Sverige, besluttede man at indføre Coor Smart Office fuldt ud. Resultatet blev yderst vellykket. Nu arbejdes der i attraktive, effektive og holdbare kontorlandskaber, hvor medarbejderne trives. Dette kontor anvendes også som et laboratorium, hvor Coor tester nye løsninger.

- Der er mange fordele ved Coors Smart Office. Det bidrager til effektiv lokaleudnyttelse, hvilket er omkostningseffektivt og godt for miljøet. Attraktive lokaler, der afspejler ens virksomhed, gør også brandet stærkere og bidrager til at tiltrække og fastholde personale. Det måske allervigtigste er dog, at gode tilrettelagte lokaler bidrager til bedre trivsel og øget produktivitet, afslutter Kati Barklund.

Du kan læse mere om Coors smarte serviceløsninger her.

Mere information, pressebilleder m.v. findes på coor.dk. Venligst kontakt nedenstående for mere information:

Kati BarklundInnovation Manager Workplace Services, Coor Service Management+46 10 559 5973kati.barklund@coor.com