Crest Computer udvider igen: Lancerer 3 nye bærbare computere

Crest Computer udvider igen: Lancerer 3 nye bærbare computere Crest Computer udvider sit sortiment af bærbare computere kraftigt, gennem lanceringen af 3 nye avancerede modeller: COMPANION 310, COMPANION 510 og COMPANION 710. Med de nye modeller forstærker Crest Computer sin position som en af markedets førende leverandører af højtydende, skræddersyede, bærbare computere til store og mellemstore firmaer. Alle computerne har TFT XGA skærme med 8-16 MB videoram. Man kan vælge at konfigurere dem med enten Mobile Intel Celeron eller Pentium III processor op til 850 MHz. COMPANION-computerne har integreret CD/CD- RW/DVD/Diskettedrev, for at give brugeren maksimal fleksibilitet og mobilitet. Crest Computer er inde i en hurtig udvidelsesfase, siger Terje Width, koncernchef i Crest Computer. "Med de nye modeller af bærbare computere øger vi både dybden og bredden i vores sortiment. Vi fokuserer endnu tydeligere på kunder som har høje krav på mobilitet uden at miste præstationen fra en Desktop PC. Vi forventer at de nye bærbare computere kommer til at forstærke den gode salgsudvikling i starten af året, på trods af at markedet som helhed har haft en svag udvikling" fortsætter Width. Kunde responsen på de nye computere har hidtil været meget positiv. Kenneth Weinberg IT-chef hos CityMail: "At vi som kunde hos Crest selv kan konfigurere indholdet i computerne når vi lægger vores ordre via den brugervenlige webside på Internettet og den korte leveringstid, gør at computerne fremstår prismæssigt interessante i forhold til konkurrenternes computere". Teknisk info og billeder findes på: www.crestcomputer.com Om Crest Computer Crest Computer er en moderne computervirksomhed, som sælger skræddersyede computere til store og mellemstore virksomheder via Internettet. Crest Computer A/S blev etableret i 1999 og har sit danske kontor i Birkerød. Virksomheden satser på at blive førende i Norden og har derfor hovedområde og kontorer i Sverige, Norge og Danmark. For yderligere information kontakt: Terje Width, koncernchef, Crest Computer Sweden AB +46 8 594 616 16, terje.width@crestcomputer.com Rasmus Ølbye, Direktør i Danmark, Crest Computer Danmark A/S + 45 45 99 95 00, rasmus.olbye@crestcomputer.dk ------------------------------------------------------------ Besoeg http://www.bit.se for mere information Foelgende filer kan downloades: http://www.bit.se/bitonline/2001/03/06/20010306BIT00270/bit0002.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/03/06/20010306BIT00270/bit0002.pdf