Cybercom indgår rammeaftale med DR

Cybercom har indgået en rammeaftale med Danmarks største medievirksomhed, DR. Aftalen er gældende for 2 år med mulighed for en 2-årig forlængelse.​

“Dette er en vigtig aftale for os. Vi er stolte over at blive udvalgt til at arbejde med Danmarks førende medievirksomhed”, udtaler Karsten Adelmark, Administrerende Direktør for Cybercom Groups danske selskab.

Rammeaftalen løber over en 2-årig periode og kan forlænges med yderligere 2 år. Cybercom er én af tre udvalgte IT-virksomheder som vil erstatte de hidtidige samarbejdspartnere hos DR. Rammeaftalens indhold dækker forskellige konsulentydelser og services i Java.

“Medieindustrien er et interessant kundesegment for Cybercom Group. Medievirksomhederne gennemgår i øjeblikket store strukturelle ændringer for at kunne tilpasse sig interaktiv og hurtigere kommunikation med sine seere, lyttere og læsere”, Udtaler Patrik Boman Koncerndirektør i Cybercom Group.

DR er Danmarks største elektroniske medievirksomhed. DR omfatter bl.a. Danmarks to public service og licensfinansierede TV-kanaler, DR1 and DR2, 4 FM radiostationer og new media.

For yderlige information, kontakt venligst:

Patrik Boman, Koncerndirektør Cybercom Group +46 73 983 89 79

Karsten Adelmark, Administrende Direktør Cybercom Danmark  +45 29 48 38 28

Anna Trane, PR og Pressechef, Cybercom Group +46 708 84 74 69

Om Cybercom

Cybercom Group er et IT-konsulenthus der tilbyder global leverance til lokale og internationale projekter. Cybercom er en kvalitetsleverandør indenfor sikkerhed, portaler, mobile løsninger, embedded software, e-commerce, migrering og telecom management. Takket være stor industriel og operationel erfaring, tilbyder Cybercom omfattende strategisk og teknisk ekspertise indenfor TIM (Telecom, Internet og Media), industri, den offentlige sektor, detail, Health/Pharma samt bank- og finanssektoren. Cybercom’s konsulenter opererer i hele verden og virksomheden har 25 kontorer i 10 lande. Cybercom blev grundlagt i 1995 og har været børsnoteret på NASDAQ OMX Nordic exchange siden 1999. For yderligere information se: www.cybercom.com