Ny administrerende direktør i Dangaard Telecom Denmark

Report this content

Michael Møller (37) er tiltrådt som adm. direktør for Dangaard Telecom Danmark. Michael Møller vender tilbage til Danmark efter fem års succesrigt virke i en tilsvarende stilling i Dangaards tyske datterselskab i Trier, som efter en indledende turn-around har udviklet sig til Dangaards omsætningsmæssigt største marked.

Michael Møller har årelang erfaring i telekommunikationsbranchen og har tidligere varetaget andre internationale ledelsesopgaver i Dangaard-koncernen, som han har tilhørt i godt ti år. Målsætningen i Danmark er at ruste organisationen til at udbygge den suverænt markedsførende position som merværdiskabende distributør for logistiske, afsætningsmæssige og finansielle tjenesteydelser for mobil-produkter. I kundekredsen findes allerede landets førende operatører, service providere, retailere og IT-systemhuse samt producenter af mobilkommunikation, herunder Nokia, Motorola, SonyEricsson, HTC, HP, PalmTreo, Philips og Samsung.
Dangaard Telecom Danmark beskæftiger knap 150 fastansatte medarbejdere og er hjemmehørende blandt den ekspansive Dangaard-koncerns absolutte nøglemarkeder.