Byggeriet sætter fokus på grøn markedsføring og grønne superbrands

Byggeriet sætter fokus på grøn markedsføring og grønne superbrands Hvordan arbejder man med klimaregnskab og klimaprofil? Hvordan markedsfører man sig som en klimabevidst virksomhed med en grøn profil? Det er nogle af de spørgsmål, du kan få besvaret på konferencen ”Grøn markedsføring - grønne Superbrands i dansk byggeri” Hos NCC er klima en integreret del af forretningsstrategien. Det fortæller direktør Martin Manthorpe, NCC, om, når dørene åbnes for konferencen ”Grøn markedsføring - Grønne Superbrands i dansk byggeri” torsdag den 20. august kl. 7:30 til 10:00. Det er Dansk Byggeri, Copenhagen Climate Network, YouGov Zapera og Superbrands Danmark, der står bag konferencen på Hilton Copenhagen Airport Her vil direktør Niels Kühl Hasager, YouGov Zapera, og councilformand Henning Rouchmann, Superbrands Danmark, fortælle om grønne superbrands. Adm. direktør Lars Poulsen, Waterfront Communications, fortæller om PR, markedsføring og branding på den grønne måde. Direktør Michael H. Nielsen, Dansk Byggeri, fortæller om byggeriets rolle i rejsen mod det CO2-neutrale samfund, mens miljøordfører Per Ørum Jørgensen, Konservative, runder af med et indlæg om det offentliges fokus på grønne indkøb. Deltagergebyret er 650 kr. + moms. Tilmelding og betaling skal ske senest fredag den 7. august kl. 12. på www.ccn2009.org/tilmelding