Lokal erhvervsmand i bestyrelsen for Dansk Byggeri

Lokal erhvervsmand i bestyrelsen for Dansk Byggeri Den lokale erhvervsmand Michael Lund Kristensen, der er direktør for BT Gulve A/S i Fredericia, er netop blevet valgt ind i Dansk Byggeris hovedbestyrelse. Michael Lund Kristensen har været ansat i BT Gulve A/S siden firmaets start i 1983 og medejer siden 1985. Han er p.t. største aktionær i moderselskabet BT Holdning a/s. Michael Lund Kristensen bestrider en lang række bestyrelsesposter og tillidshverv: Han er bl.a. formand for Gulvsektionen/GAF i Dansk Byggeri og formand for Dansk Byggeri Sydøstjylland. Både fagligt og i fritiden er Michael Lund Kristensen meget engageret i lokale aktiviteter og foreninger. Han har således været formand for Fredericia Håndværkerforening siden 1998 og næstformand i Fredericia Shopping siden 2005. I fritiden nyder han gerne naturen omkring Trelde Næs, roer i kajak og spiller dilletantteater. Yderligere oplysninger: Michael Lund Kristensen, tlf. 20 20 82 55, mail: mk@btgulve.dk Kommunikationskonsulent Mette Schmidt, Dansk Byggeri, tlf. 72 16 02 91