Danske BOLIGadvokater støtter Team Rynkeby

Report this content

Danske BOLIGadvokater støtter Team Rynkeby, der cykler til Paris til fordel for børn med kræft.

Foreningen har sponseret velgørenhedsprojektet med 25.000 kr. og samtidig sætter formanden for Danske BOLIGadvokater, Jan Schøtt-Petersen sig i sadlen og følger det kendte cykelhold, når Team Rynkeby cykler til Paris 4. – 11- juli til fordel for Børnecancerfonden.

Turen fra Danmark til Paris er ca. 1.200 km lang og køres over syv etaper. Den korteste etape er omkring 100 km, mens den længste er omkring 200 km. Formålet med turen er at støtte Børnecancerfondens arbejde med at øge overlevelsen blandt kræftramte børn og forbedre vilkårene for dem og deres familier. I 2013 indsamlede Team Rynkeby over 23 millioner kroner til kampen mod børnekræft.

Formanden sidder med i feltet

Danske BOLIGadvokaters formand, Jan Schøtt-Petersen, deltager i cykelløbet for Team Rynkeby Nordsjælland. Du kan følge hans tur på Danske BOLIGadvokaters facebookside, hvor han løbende skriver opdateringer.

Støt den gode sag

Du kan støtte den gode sag via Danske BOLIGadvokaters indsamling på: www.betternow.org/dk/danske-boligadvokaters-indsamling-til-teamrynkeby

Danske BOLIGadvokater er en sammenslutning af advokater med speciale i boligrådgivning. De har som de eneste fået branchens blå stempel som BOLIGadvokater, fordi de udelukkende arbejder efter de etiske regler for køb og salg af fast ejendom, der er aftalt mellem Advokatsamfundet og Forbrugerrådet. Det betyder bl.a., at en dansk BOLIGadvokat yder uafhængig rådgivning og ikke må repræsentere sælger og køber i samme handel. Og det betyder også, at Danske BOLIGadvokater ikke har alliancer med andre aktører i branchen som fx banker, realkreditinstitutter, forsikringsselskaber m.v. Alle medlemmerne af Danske BOLIGadvokater har et certifikat i bolighandel. Foreningen blev stiftet i år 2000 og har i dag godt 150 medlemmer fordelt over hele landet. Du kan læse mere på www.danskeboligadvokater.dk, og www.facebook.com/danskeboligadvokater og www.youtube.com/danskeboligadvokater.