Online-workshop om digitalt værktøj for kommunale indkøbschefer er en kæmpe succes

Report this content

Softwarevirksomheden DecideAct oplever stor interesse for deres seneste initiativ i den offentlige sektor. Knap 40 indkøbschefer fra kommuner i hele Danmark har allerede tilmeldt sig virksomhedens online-workshop, som finder sted onsdag den 21. august. Det svarer til over en tredjedel af landets kommuner, hvilket understreger det store behov for digitale løsninger til strategieksekvering.

På workshoppen vil deltagerne få indblik i, hvordan digitale værktøjer kan optimere og synliggøre kommunernes indsatser på indkøbsområdet. Med udgangspunkt i Vejen Kommunes succesfulde implementering af DecideActs digitale løsning vil indkøbscheferne få præsenteret konkrete metoder til, hvordan de kan følge alle handlinger fra overordnede mål til eksekvering og resultater i realtid.

Det er indkøbschef i Vejen Kommune, Martin Larsen, der fortæller om løsningen og deler sine erfaringer med at bruge den – og de er yderst positive. ”Vi har fundet et værktøj, som jeg mener, kan bringe vores strategiimplementering på indkøbsområdet op på næste niveau. Den indsigt, jeg har fået ved at bruge det, vil jeg gerne give videre, så andre også kan drage nytte af den,” siger Martin Larsen.

Flemming Videriksen, CEO og medstifter af DecideAct, ser den overvældende tilslutning til workshoppen som en klar indikation på, at kommunerne er klar til at tage de næste skridt i digitaliseringen af deres strategiske processer. ”Vores mål er at hjælpe kommunerne med at udnytte deres ressourcer bedre og sikre, at deres strategier, blandt andet på indkøbsområdet, bliver eksekveret effektivt til gavn for både borgere og medarbejdere," siger Flemming Videriksen.

DecideActs løsning er designet til at være let at implementere og bruge, hvilket gør den til et attraktivt valg for offentlige organisationer, der ønsker at forbedre styringen af deres strategiske prioriteter. Workshoppen den 21. august bliver en vigtig platform for vidensdeling og netværk blandt indkøbscheferne, som står med ansvaret for at sikre, at kommunernes indkøbsstrategier bliver eksekveret med succes.

For mere information kontakt: Claus Stensgaard Jensen, Head of Public Telefon: 5030 3499 Email: csj@decideact.net

Om DecideAct: DecideAct leverer digitale løsninger til strategisk ledelse i både offentlige og private organisationer. Virksomheden tilbyder plug and play-løsninger, der kan konfigureres til at matche den enkelte organisations behov. Læs mere på www.decideact.net.