Strategiprofessor Mark Greeven og DecideAct i samarbejde om digitale økosystemer

Report this content

Den verdensledende professor i innovation og strategi ved IMD, Mark Greeven, bliver DecideAct's tænkepartner i et samarbejde om softwarefirmaets forretningsøkosystem.

DecideAct har indgået et formelt samarbejde med Mark Greeven, strategiprofessor ved IMD, omkring digitale økosystemer. Som professor i innovation og strategi ved IMD har Greeven samarbejdet med innovative kinesiske virksomheder og trendsættende multinationale virksomheder for at udforske nye måder at organisere, accelerere virksomhedsinnovation og designe forretningsøkosystemer til at trives med foranderlighed.

DecideAct tilbyder en digital platform i verdensklasse til at understøtte strategiudvikling med beslutninger der tages på et oplyst grundlag via tracking af status i realtid med det formål at opnå excellent strategisk governance og organisatorisk effektivitet. CEO og co-founder i DecideAct Flemming Videriksen udtaler: "Mark bliver DecideAct's tænkepartner i et samarbejde om vores forretningsøkosystem."

Videriksen uddyber: ”Vores forretningsøkosystem er hele netværket af aktører, der er involveret i at levere vores produkter og tjenester til vores kunder. Vores felt er særligt dynamisk, og Marks indgående viden vil hjælpe os med at realisere vores mål om at blive verdens førende brand inden for Strategy Execution Management.”

Mark Greeven udtaler: "Det er en fornøjelse at samarbejde med den lovende digitale virksomhed DecideAct om at udbrede økosystemernes styrke til erhvervslivet."

Om Mark Greeven: https://www.imd.org/faculty/professors/mark-greeven/

Contact Information

The Company

CEO, Flemming Videriksen