DesignSkins.dk & iPhone 5!

Report this content

Det er allerede blevet afsløret at iPhone 5 kun kommer til at være tilgængelig i to farver: Sort og hvid. DesignSkins kan nu afsløre at skins og covers til den nye iPhone 5 kommer til at være tilgængelige for forsalg allerede fra den 20 september, en dag inden verdenspremieren! Takket være DesignSkins.dk slipper du for et svært valg mellem de to farver, da skins og covers fås i en masse forskellige farver. Du kan sågar også lave et personligt design ved at uploade dine egne billeder, eller vælge fra det store galleri. Alt dette gøres nemt i browseren, vha. den intuitive SkinDesigner.

DesignSkins.dk er en ny tjeneste som gør det muligt at gøre diverse produkter personlige, samtidigt med at man beskytter dem. DesignSkins kan anvendes på næsten alle produkter; alt fra mobiler til bærbare, fra køleskabe til biler kan få et nyt look på rekordtid! DesignSkins.dk understøtter næsten alle kendte mobil- og bærbare modeller på markedet, samt en lang række af andre produkter som kan udsmykkes lige som hjertet behager. Præcist som navnet antyder, skaber DesignSkins en ekstra ”hud” som beskytter produkterne mod smuds og slid.

Produkterne fremstilles i Tyskland og starter ved 129 kroner. On Pack Promotions er DesignSkins Nordiske servicerepræsentant. Virksomheden udvikler og markedsfører innovative produktemballagekoncepter. For mere information og billedanmodninger, kontakt venligst:

Country Manager, Christian Kongstad, +45 29934273

christian@onpackpro.com