NU KAN DU SOM KUNDE I DIBS PAYMENT SERVICES MODTAGE BETALING VIA MOBILEPAY I DIN WEBSHOP!

DIBS Payment Services, Nordens førende udbyder af online betalingsløsninger, og Danske Bank har nu åbnet op for at alle webshops kan tilbyde betaling via MobilePay i deres webshop.

Løsningen hedder MobilePay Online.

Fordele ved MobilePay Online:.

• Betalingen går nemmere og hurtigere, fordi kunderne slipper for at taste kortoplysninger
  • Flere kunder gennemfører købet, fordi de altid har mobiltelefonen ved hånden og genkender MobilePay
  • Lige så nemt for din virksomhed som at tilbyde betaling via kort

Desuden er der hverken en daglig eller årlig beløbsgrænse, når du handler via MobilePay i en webshop. Så en kunde kan i princippet købe tre cykler og en sommerferierejse online inden for samme døgn. Bare der er dækning på kortet.

Vi elsker mobilen

Man kan ud fra DIBS’ årlige e-handelsrapport ’DANSK E-HANDEL 2014 konkludere, at du både kan opnå øget salg og konvertering, hvis du satser både på at mobiloptimere din webshop, og samtidigt sørger for, at dine kunder ikke skal taste deres kortoplysninger hver gang de handler. MobilePay Online er løsningen på sidstnævnte.

- Vi er så stolte og glade over, at vi i dag kan vise hele Danmark, hvad vi har arbejdet på det sidste år sammen med Danske Bank. E-handel skal først og fremmest være nemt. At handle på nettet er nemt og tidsbesparende. Flere og flere handler via deres mobile enheder. Nu er vi nået til det næste skridt, hvor vi har gjort det muligt, at betale på nettet med mobilen. Næsten al væksten inden for e-handel kan tilskrives mobilenheder. Andelen af danske kunder, der har handlet via deres smartphone eller tablet, er steget med 74 % på to år og nu handler mere end hver tredje kunde via en mobilenhed. MobilePay Online gør online handel endnu lettere end det allerede er. Nu mangler vi bare alle butikker får mobiltilpasset deres sider siger Henriette Høyer, salgschef i DIBS

I dagens anledning

Vi har nu et halvt år arbejdet på at teste MobilePay til nethandel i udvalgte webshops, og kan i dag tilbyde alle vores kunder at komme i gang med at modtage betalinger via MobilePay.

Det fejrer vi med flere kampagne-tilbud til både nye og eksisterende DIBS- kunder.

Ring til os i dag og hør hvordan du kan komme i gang med MobilePay Online, og om du er så heldig, at du kan få del i vores kampagne-tilbud.

Mail: mobilepay@dibs.dk eller Telefon: 70 20 30 77

Læs mere om MobilePay Online lige her: www.dibs.dk /mobilepay

For mere information, kontakt venligst Henriette Høyer, salgschef DIBS Danmark, Mobil: +45 3165 6565 Direkte: +45 8852 1966 Email: henriette.hoyer@dibs.dk

DIBS tilbyder det bredeste udbud af enkle og sikre betalingsløsninger på nettet. Vi begyndte i 1998 og var da pionerer inden for online betalingsløsninger – i dag er vi Nordens førende. Vi var de første til at
gennemføre en milliard transaktioner. Vi har over 15.000 kunder med en samlet omsætning på mere end 100 milliarder kroner. Over 2.500 nye webshops vælger årligt vores løsninger. Vi er 100 medarbejdere i Danmark, Sverige og Norge, som arbejder på at gøre online betaling nemt. DIBS er børsnoteret på First North med Redeye som Certified Advisor.