Lanceringer af skønhedsprodukter ved årets Natural Products Scandinavia messe

Med det endelige udstiller line-up nu bekræftet, kan Natural Products Scandinavia - Nordens eneste dedikerede messe for naturlig sundhed, skønhed, hudpleje, og personlig pleje fremvise en række højdepunkter for 2014.

Denne award-vindende begivenhed finder sted sideløbende med Nordic Organic Food Fair i Malmø den 26.-27. oktober. Med over 300 udstillere fra 38 lande giver det en enestående mulighed for tusindvis af indkøbere fra branchen samt presse at finde nye trends og tendenser fra hele verden.

Naturalig skønhed & hudpleje

Dermanord Svensk Hudvård AB præsentere en række nye produkter i 2014, blandt andet Face Mask More og Eye Cream More med havtornolie og persisk silke træ. Eye Cream More er en komplet øjnecreme, som hjælper med at beskytte øjets kontur. Hybenfrøolie og ekstrakter fra persisk silke træ giver en udglattende og opstrammende effekt mod linjer og rynker. Dermanord fremviser hele deres sortiment af svenske økologisk hudplejeprodukter og tilbyde makeup workshops på deres stand NB09 (Sverige).

Shakti International AB (stand NA37) har for nyligt lanceret et økologisk produkt, Shakti Goddess Skin Care. Sortimentet, på fem forskellige produkter, inkluderer Aloe Vera Absorber, Beauty Butter Oil, Lip Nectar, Lotus Dream skin rejuvenator, og Repair Serum.  En anden nyhed er: Shakti Footpad og Shakti Headband, der har 11 discs, hver med 27 nåle der giver 281 akupressurpunkter rundt om hovedet (Sverige).

Dentme udstiller med produktet Humble Brush – en bionedbrydelig tandbørste lavet af bambus (Stand ND23). For hver tandbørste solgt, donerer virksomheden det samme antal tandbørster til mennesker verden rundt, som ikke ellers har adgang til tandpleje (Sverige).

Zinobel Organic Boost, nyt brand i Scandinavien (stand NA15). For første gang siden firmaets start i 2011 præsenterer Zinobel sit brand i Scandinavien, uden for Danmark. Zinobel er dansk anti-aging hudpleje, ren vegansk og økologisk baseret. Zinobels produkter var nomineret ved Danish Beauty Award i 2012, 2013 og 2014 og nu er tiden inde til at tilbyde produkterne til flere lande. Zinobel præsenterer desuden et helt nyt produkt på messen, Zinobel Organic Boost Rescue Handcreme. En eksklusiv håndcreme til tørre hænder og problemhænder (Danmark).

Distributør for naturlig kosmetik, Spa Vivent Vertriebs GmbH (stand NB29), fremviser en ny fitness-pakke 'Green Coffee' fra Tanamera, som er velegnet til at rense og stramme huden op. Denne fitness-pakke indeholder Toning Green Coffee Body Scrub, Coffee Body Soap, og Green Coffee Massage Oil (Tyskland).

Jack N’ Jill Natural Toothpaste (Stand NB30) fremviser en ny tandplejeserie til spædbørn, småbørn og børn. Produkterne inkluderer en australsk produceret tandpasta – som fås i fem forskellige økologiske frugtsmag, som er sikre at synke og ikke indeholder fluor; Bionedbrydelige tandbørster lavet af non-GMO majsstivelse; og silikone tandbørster i tre størrelser (UK).

Natracare fejrer i år 25 års jubilæum med at lancere en smuk ny emballage og nye produkter (Stand ND06). Højdepunkter fra Natracare omfatter COSMOS økologisk certificerede make-up renseservietter, et nyt udvalg af trusseindlæg, og det innovative ”Ultra Extra” sortiment af hygiejnebind. Brandet fremviser også deres populære mor og baby ammeindlæg, som er blevet relanceret i år (UK).

Det prisvindende brand Faith in Nature (Stand ND03D) tilføjer i 2014 flere produktnyheder til deres allergivenlige hudplejeserie blandt andet Lavender og Coconut hypoallergenic skincare serier af håndecremer og bodylotions. Brandet, der er pionerer som modstander af dyretestning af skønhedsprodukter, fremviser deres 2014 Christmas Gift Collection, bestående af frugtrig hårpleje og luksuriøse bade gavesæt, sammen med højdepunktet fra dette års gavesortiment, 40 års jubilæumsudgaven af the Minis Gift Pack (UK).

Love Boo (stand ND09) er et naturlig, engelsk hudplejebrand, som for første gang udstiller i Skandinavien. Deres sortiment indeholder luksuriøse produkter for mødre, kommende mødre og babyer, samt gavesæt og hårplejeprodukter for børn. Produktnyhederne i 2014 er Marvellous Mummy Kit, Baby Sleep Spray, og Silky Soft Hair serien (UK).

De nye produkter fra det Soil Assocation certificerede mærke Bentley Organic (UK) inkluderer i år en række nye produkter. Nyheder i deres mor og baby serier inkluderer en ekstra fugtgivende creme til brystvorter samt bump butter (creme til strækmærker), og overfalde- og legetøjsdesinfektionsmiddel i rejseformat. Plus, en effektiv muskelafslappende skrubbecreme, en fugtgivende og lugtfjernende fodbalsam og en hånddesinfektion med citronolie (UK).

Naturkosmetik leverandøren Aromata Mirabilia (Stand NB23) fremviser sit sortiment af cremer, face balms, naturlige læbestifter (i 23 farver og nuancer), deodoranter og aromaterapiprodukter. De seneste produktlanceringer inkluderer morgen face balm til moden hud (30ml) som er rig på antioxidanter og nærringsstoffer, balsam med koldpresset, uraffineret hyben, arganoile og bærekstrakter.  Ud over det har de en ny læbestift No. 18, Creamy rosy bougainvillea (Litauen).

SoyLites Eco Body Candles (Stand ND27) introducerer Burn Bright! Luxury Beauty Oil, en ny olie til ansigt og krop. Produceret med baobab oile og økologisk marula oile (rå og uparfumeret), kan den bruges til hudlidelser, ar, strækmærker, psoriasis og eksem. De medbringer også produktet: Rainbow Rocks Eco farveblyanter, håndlavede i Sydafrika af 100% vegetabilsk base (Sydafrika).

Frazer Parfum (stand NB28) producerer økologiske og naturlige parfumeprodukter i samarbejde med afrikanske kunstnere. Deres dufte kommer i mundblæste glasflakoner, mens parfumer i fast form er smukt indpakket i træ og porcelæn i rejsevenlige størrelser. Frazer Parfum introducerer funktionaliteterne for deres spray parfume til messen. Deres nye 100ml eau de parfum vil være en del af deres African Collection dufte (Sydafrika)

For mere information, og for at tilmelde dig og få adgang til denne fagmesse, så besøg www.naturalproductsscandinavia.com og brug koden NPSDK728 (direkte link:  http://www.eventdata.co.uk/Danish/NPS.aspx?AffiliateCode=NPSDK728).

t: 44 (0)1273 645134 e: ejones@divcom.co.uk
Facebook: www.facebook.com/DiversifiedUK
LinkedIn: www.linkedin.com/groups?gid=5009585

Udstiller forespørgsler:

Zoe Lacey-Cooper, Event Manager
t: 44 (0)1273 645141 e: zlacey@divcom.co.uk
Website: www.naturalproductsscandinavia.com
Twitter: www.twitter.com/NPScandinavia
LinkedIn: www.linkedin.com/groups/Natural-Products-Scandinavia-4499812

Skandinaviske forespørgsler:

t: 46 702 661170 e: LLarsson@divcom.co.uk

Natural Products Scandinavia vandt Best International Launch til Storbritanniens Exhibition News Awards i maj 2013. I juni 2013 blev den nomineret som finalist i Best Trade Launch Show kategorien til den britiske Association of Event Organisers’ årlige Excellence Awards.

Nordic Organic Food Fair blev nomineret til est Tradeshow Exhibition (UK & International) under 2,000 m2 kategorien til den britiske Association of Event Organisers’ årlige Excellence Awards. I april 2014, blev messen nomineret i kategorien Best International Launch ved den britiske Exhibition News Awards.

Diversified Communications UK (Diversified UK) er en hurtigt voksende event arrangør og r and forlag baseret i Brighton, Peterborough, Leamington Spa, og Nailsworth, Glos.  Udover  lunch!, inkluderer Diversified UK’s portfolio Casual Dining; Natural Food Show ved Natural & Organic Products Europe; Natural and Organic Awards; Nordic Organic Food Fair i Malmø, Sverige (sideløbende med Natural Products Scandinavia); camexpo; Natural Products magazine; Natural Beauty Yearbook; office*; Ocean Business (inklusiv Offshore Survey Conference & Ocean Careers); OceanBuzz; MARELEC Marine Electromagnetics conference (i Philadelphia, USA); SITS – The Service Desk & IT Support Show; ServiceDesk360; Euro Bus Expo; Coach and Bus Live; Best of Britain & Ireland; The Route One Operator Excellence Awards; The National Coach Tourism Awards; Route One magazine; og Coach Monthly.  For mere information, besøg: www.divcom.co.uk.

Diversified UK er dem del af Diversified Communications, en af de førende internationale medievirksomheder som giver adgang til markedsinformation, uddannelse og information gennem globale, nationale og regionale face-to-face events, eMedia, publikationer og tv-stationer.  Diversified servicerer en rækker sektorer inklusiv: seafood, food service, naturlige og økologiske produkter, sundhedspleje, kommerciel marinedrift og virksomhedsledelse. Baseret i Portland, Maine, USA, beskæftiger Diversified over 800 medarbejdere, med afdelinger i det østlige USA, Australien, Canada, Hong Kong, Indien, Thailand og Storbritannien. For mere information, besøg: www.divcom.com.