Natural Products Scandinavia 2016: Højdepunkter fra messens udstillere

Natural Products Scandinavia – Nordens eneste fagmesse dedikeret til markedet for naturlig helse, ernæring, helsekost, skønhed, hudpleje og personlig pleje – har offentliggjort højdepunkter fra årets udstillere på messen.

Den prisvindende messe, som afholdes sideløbende med Nordic Organic Food Fair, kommer til Malmö i Sverige d. 16.-17. november.  Over 375 udstillende virksomheder, tusindvis af lokale og internationale indkøbere, detailhandlere, leverandører og pressefolk (ca. 4.500 besøgende) bliver blandt de første til at se det store udbud af nye naturlige og økologiske produktinnovationer fra hele verden.

Her er nogle få af de mange nye naturlige, økologiske, free-from og økologiske produkter, der bliver udstillet i år:

Naturlig skønhedspleje & hudpleje

Pranarôm & HerbalGem (stand B43) giver en forsmag på deres anti-cellulitis-gel, Aromaslim, som officielt bliver lanceret i februar 2017. Den består af essentielle olier med rosmarin og kamfer, cedertræ, litsea og enebær, og indeholder også et massagesystem (med tre massagebolde) designet til at stimulere mikrocirkulationen og opstramme huden for at reducere cellulitis (Belgien).

Esenka (stand B13) laver en eksklusiv lancering af deres HeritAge Night Anti-Aging Oleo-Serum på messen. Produktet indeholder det unikke H28 anti-age-kompleks, som er resultatet af Esenkas omfattende forskning i hundrede år gamle oliventræer (Frankrig).

P and L Cosmetics AB (stand A13) udstiller Inika Organics nye rebrand.  De prisvindende produkter (med nydesignet emballage) inkluderer: baked mineral foundation, BB cream, lip-gloss, baked øjenskygge og professionelle makeupbørster (Tjekkiet).

BARR Sweden (stand D17) udstiller deres nye Secret Forest ansigtsolie, som indeholder vitaminer og antioxidanter. Den er udviklet til at afbalancere og nære huden og bruges også til at forhindre fremkomsten af rynker og frie radikaler og til at berolige inflammation (Sverige).

o.Moi (stand C20) præsenterer deres nyligt lancerede Plump It Up-ansigtscreme (50ml). Produktet er pakket med antioxidanter, granatæble og risolier og har en signaturduft med noter af de essentielle olier, orangeblomst, pelargonie og lavendel. o.Moi udstiller også deres Q10+E ansigtsolie (30ml) – beriget med planteolier (ris, avocado, primula og granatæble), som indeholder de to antioxidanter coenzym Q10 og vitamin E, som beroliger følsom hud og hudlidelser såsom solskoldning og mild eksem (Danmark).

AVOS AB (stand A11) udstiller deres nye aloe vera ansigtsgel, bodyscrub og ansigtscreme fra deres

CurAloe-sortiment.  Aloe vera-produkterne er fremstillet i Curaçao (De Vestindiske Øer) og bliver produceret midt i plantagen, så aloen bedst muligt kan bevare alle de naturlige, bio-aktive komponenter. AVOS investerer også en del af deres overskud i skoler og naturprojekter (Sverige).

Hårkontroll Deep Intense Hydrating Mask fra Baltex Natural AB (stand D35) er fremstillet ved hjælp af en kombination af naturlige olier og næringsstoffer og er en intensiv keratinbehandling til hårrødderne, som forhindrer at håret bliver kruset. Produktet er uden parabener og silikone (Sverige).

BuffBuffet Organic Technologies (stand A03) fremviser Be in Blossom, Ocean Flower (et multi-kompleksserum), og Black Coral (plejeprodukter til mænd).  De to ansigtsplejeprodukter er rige på aktive ingredienser, som er udvundet ved hjælp af ekstrem effektiv maritimteknologi (Tyskland).

Karethic (stand C07, Organics Cluster Pavillon) udstiller deres L’Africaine Luxurious Oil, som er det første hudplejeprodukt i deres Karethic Spa-sortiment. Den silkebløde olie har en delikat duft, består af argan, shea, baobab og moringa, og bruges til at nære huden og revitalisere håret (Frankrig).

Natural Senses (stand C13) fremviser deres Sugar Scrub fra Thailand. Den er beriget med essentiel citrongræsolie, som virker opstrammende på huden og forhindrer kropslugt og bakterier (Thailand).

BellaPierre Cosmetics (stand B09) Glowing Palette indeholder seks highlightere, som passer til mange forskellige hudtoner. De består af naturlige ingredienser, smelter ind i huden og kan lægges i flere lag, hvad enten målet er et naturligt eller et dramatisk look (UK).

Maison Laget (stand B04A, Organics Cluster Pavillon) udstiller deres nye Baume Precieux Visage Bio balm.  Produktet består af 100% rene, økologiske og lækre olier (agurkeurt, kæmpenatlys og hyben) og er beriget med økologisk sheasmør og giver intens næring til tør hud (Frankrig).

You & Oil (stand B01) udstiller deres ansigtsolie, som er designet til at trænge ind og fugte de dybere hudlag og forbedre elasticiteten. Aloe vera-ekstrakt er brugt for at bevare, fugte og behandle huden, mens der er brugt vitaminrig mandelolie for at give de nødvendige næringsstoffer (Sverige).

Apimab Laboratories Propolias (stand B18) ultra-allergivenlige og fugtgivende serum er velegnet til den allermest følsomme hud. De aktive ingredienser i produktet inkluderer: propolis, jordbær, aloe, hyaluronsyre, honning og granatæble (Frankrig).

Sostar Innovative Skin Care (stand B05) har udviklet et sortiment af hudplejeprodukter (inklusiv Anti-Aging Face Cream), som er beriget med certificeret økologisk æselmælk for at booste hudens regeneration, naturlige elasticitet og glød (Grækenland).

Biofood-Biolivs AB (stand F21) udstiller Love System – et nyt hudplejesortiment med blomsteressens fra Bush Flower.  Sortimentet er skabt af den australske naturopath, Ian White, og indeholder: renseprodukter, dagcremer og ansigts- og kropsbehandlinger. Biofood-Biolivs AB udstiller også: Jack n’ Jills naturlige mund- og tandplejeprodukter til børn, lavet af 100% medicinsk silikone (uden BPA, PVC og ftalater); samt Dr. Organics nyligt lancerede hudplejeserie med hampeolie (Sverige).

Great Lengths Scandinavia (stand C17) fremviser deres Maple Wash – Hydrating Shampoo (fremstillet med ahornekstrakt, ginseng bio, lavendel og dværgfyr); og deres Cashmere Cream – en kropslotion med olier og smør.  De udstiller også: Shave IT (pre-after shave), Olive Oil Salt Scrub og Tommy Baby Shampoo (Sverige).

MountOlympe (stand B21) udstiller deres Olympus Mountain Tea Day Cream.  Den indeholder Sideritis Scardica-ekstrakt, hyaluronsyre og bio-kultiveret græsk olivenolie-ekstrakt, som bruges til antioxidant-  og anti-inflammatoriske formål (Greece).

Akoma skincares (stand A19) Shea Million (ansigts- og kropscreme) er kendt for at være fyldig og for at følge økologiske og Fair Trade-principper. Den kan bruges ”rå” som en topisk smørelse på brandsår, udslæt, ar, sår, eksem og endda dermatitis. Mange sværger til sheasmør som det eneste produkt til at mindske strækmærker, og det bliver brugt i mange cremer og smørelser til netop dette formål (Ghana).

Biodoctors Lab S.L (stand A50F) fremviser det europæiske kosmetikmærke SVENTIA.  Deres Serum S2 er specifikt designet til at nære og genoprette hudens balance og giver huden en naturlig glød (Spanien).

Defiant Beauty Itchy Skin Oil af Jennifer Young & Beauty Despite Cancer (stand A02) er en kropsolie designet til at afhjælpe kløende hud. Den er fremstillet med abrikosolie, solsikkeolie, ferskenkerneolie, calendulaolie, hybenolie og vitamin E (tocopherol), og er et specialprodukt skabt med henblik på at hjælpe cancerpatienter. Det kan også bruges af personer med kløende hud, eksem og psoriasis og af folk med følsom hud (UK).

Blessed Products of Asia Company (stand B17) udstiller deres nyeste produkt fra ZNYA Organics – Neem Soap.  Sæben bruges til at mindske inflammation og infektion i huden, og dens hemmelige ingredienser hjælper med at berolige og fugte huden (Thailand).

Helse & personlig pleje

AromaStick AG (stand B28) introducerer deres 100% naturlige og plantebaserede næseinhalatorer, som officielt bliver lanceret i april 2017.  Forskning viser, at dufte, som pustes direkte ind i næsen i store koncentrationer, øjeblikkeligt kan påvirke en persons fysiologiske og psykologiske tilstand. Produktet er lige til at putte i lommen, så du altid har aromaterapi ved hånden (Schweitz).

Ecosh Life OÜ (stand B26) har lanceret vitamin D3 – specifikt designet til folk, der bor i Nordeuropa, som udsættes for begrænsede mængder sollys. Produktets råmaterialer inkluderer hampeolie, som er rig på omega-3 og 6 fedtsyrer, og som gror i den estiske natur (Estland).

Nature Base AB (stand E49) udstiller deres 100% veganske b’nature C-Vitamin (30,000mg).  Vitamin C bidrager til en normal kollagenproduktion, blodkarfunktion og til immunsystemet og beskytter cellerne mod oxidativ stress.  Aktive ingredienser: Vitamin C (ascorbinsyre), resveratrol og pektin (RDA: 120%).  Andre naturlige ingredienser: solbærekstrakt og hybenekstrakt (Sverige).

BIOK laboratorija (stand B14) udstiller Ecodenta-tandpasta med hyaluronsyre.  Ecodenta er en serie af mundhygiejneprodukter beriget med økologiske eller naturligt fremkommende væsker, som udgør 98% af de samlede ingredienser. Tandpastaen med hyaluronsyre er den første og eneste tandpasta lavet med hyaluronsyre i Litauen og Baltikum (Litauen).

Luminus Mod d.o.o (stand B40) fremviser Hug Your Lifes Beta Glucan & C3 Complex.  Det er et  flydende kvalitetsfødevaresupplement til børn og indeholder rene aktive komponenter af Beta (1,3/1,6)-D-glukan og Curcumin C3 Complex. Det er beriget med B-kompleks-vitaminer, vitamin C, vitamin E og zink og bidrager til, at immunforsvaret fungerer normalt (Kroatien).

Diva International Inc (stand C22) udstiller The DivaCup (menstruationskop), som beskytter uden at lække i 12 timer, og som er komfortabel og nem at bruge; og DivaWash, en blid, plantebaseret rensegel, som kan bruges i ansigtet, på kroppen og til rengøring af The DivaCup (Canada).

LX500e er den mest prisvenlige labelmaskine og farveetiketprinter til skrivebordet fra Primera Technology Europe (stand D29).  Den er perfekt til små og nystartede virksomheder, og dens tre farverige blækpatroner holder prisen pr. label nede. Den hurtige printhastighed og en indbygget klippefunktion gør det nemt og hurtigt at printe og klippe mange labels ad gangen (Tyskland).

Natiris SA (C54) udstiller Cerebrum GOLD 50+, som bruges til at vedligeholde hjernefunktionen og til at fremme antioxidantproduktionen. De udstiller også: Artronat Flex, Cerebrum Forte og en serie af urte- og ernæringsprodukter; inklusiv diætsupplementer i kapselform, tabletter, pulver, hætteglas og tonics (Portugal).

Helsekost, føde- & drikkevarer

DS Concepts (stand A39) giver en forsmag på deres wellness-vand fra Middelhavet, Mastiqua.  Gennem flere århundreder har beboerne i middelhavsområdet blandet mastiha, harpiksen fra mastiha-træet, med vand for at skabe en speciel drik, der hjælper på fordøjelsen, mundhygiejnen, tandblegning og sundhed. Den indeholder ikke fedt, farvestoffer eller kalorier (Cypern).

Pavilion Healthcare (stand E65) introducerer deres fire nye teblandinger, Ayurvedic Teas, som tæller: Sleep well Tea – kamille og passionsblomst; Slimming Tea – garcinia og grøn te; Green Tea med ingefær, mynte og citrongræs; og Ginger Pick Me up Tea – en ren krydderite.  De udstiller også: Vata Balance, Pitta Balance og Kapha Balance teer, som leveres med et kort, hvor man kan lære om forskellige kropstyper, Dosha og yogastillinger (UK).

Sao sa (stand A43) lancerer ALOS-serien af naturligt marinerede og traditionelt røgede havaborre- og havrude-filletter, fanget i det blå middelhavsvand i området ved Messolonghi Lagunen (Natura 2000) i Det Ioniske Hav (Grækenland).

KULAU GmbH (stand A22) lancerer deres nye knasende serie, KULAU Snax, fremstillet af økologiske tang-chips. Chipsne er ikke stegt men tørret forsigtigt, så de indeholder mindre fedt og flere næringsstoffer (Tyskland).

Mamuko (stand A50D) introducerer deres økologiske grød på det nordiske marked. Det er den eneste grød til babyer, som ikke er varmeforarbejdet, som ikke smelter i vand, og som ikke er kogt. Tilberedelsestiden er fire til fem minutter, og produktet bevarer naturlige næringsstoffer, mineraler og vitaminer (Litauen).

La Naya chocolate (stand A50F) lancerer deres økologiske, håndlavede chokoladebarer i smagsvarianterne Honning & Brødkrummer, Pistacie & Kakaonibs, Appelsin & Enebær, Hindbær & Appelsin og Jordbær, Kanel & Chili. Ingredienserne inkluderer kakaobønner og kemifri tropiske frugter og stammer fra miljøvenlige gårde, der benytter innovative teknologier (Litauen).

Go4Raw (stand E81) barer og kiks indeholder 100% rå ingredienser bestående af superfoods.  De er tørret ved mindre end 42 graders varme, så mineraler og vitaminer er bevaret. De er veganske og glutenfri og fås i pakker med 24 stk. i smagsvarianterne Appelsin & Kakao, Incabær, Chili & Kakao og Hampeprotein & Chia (Bulgarien).

BioStyle (stand E16) introducerer deres Goody Bites – en ny generation af økologiske raw food bites med bio-aktive ingredienser.  De indeholder essentielle fedtsyrer, superfoods og er rå, probiotiske og glutenfri (Bulgarien).

OKF Corporation (stand D84) introducerer deres Aloe Vera-drik på det nordiske marked.  Den er lavet med frisk frugtpulp og mineralvand, økologisk aloe vera-pulver, økologiske aloe vera-gel, økologisk rørsukker og naturlig grapefrugtsmag (Korea).

Primrose Kitchen (stand A26) udstiller deres økologiske palæo-granola – som fås i smagsvarianterne Appelsin & Cashew og Gojibær, Sort Peber & Citron.  Begge varianter indeholder en sund kombination af solsikkefrø, appelsiner, rosiner, cashewnødder, kokosnød, kanel, muskatnød og himalayasalt (UK).

Primo Mendoza S.L (stand E63) udstiller deres ApiEnergy Orange Creamy Honey. Den består af bipollen, gelé royal og propolis og indeholder 66 kcal (Spanien).

The Free From People (stand A57) fremviser Buttercup Meadows serie af free-from pulvermix, som kan bruges til at lave burgere, pølser, kødboller, farsbrød, fyld og meget mere. De er glutenfri og indeholder ikke hvede, mælkeprodukter, æg og MSG og er ikke genmodificerede. Smagsvarianter inkluderer: Krydret Marrokansk Mix, Salvie & Løg Mix, Pølse Mix, Stærk and Krydret Mix, Rosmarin & Hvidløg Mix og Citron, Persille & Timian Mix (UK).

Pulsin’ (stand D12) udstiller deres Peanut Choc Chip Raw Choc Brownie.  Det er en dobbelt chokoladebrownie fuld af kakao, mælkefri chokoladestykker og peanuts, som kan spises med god samvittighed. Den er gluten- og soyafri og indeholder ikke genmodificerede stoffer eller raffineret sukker (UK).

Tropicsoul (stand D70) udstiller deres nyeste juice-varianter, heriblandt ananas & frisk pebermynte; ananas, graviola & banan; mango, ananas, acerola & rødbede; mango, ananas, passionsfrugt & ingefær; og mango, passionsfrugt, ananas & kål (Den Dominikanske Republik).

Alara Wholefood (stand E55) udstiller et sortiment af Lucy Rocks økologisk og vegansk palæo-granola

– en blanding af boghvede, nødder, kerner og superfoods. Produktet indeholder hverken korn eller raffineret sukker, og den unikke blanding af næringsrigt superfoodpulver og ingredienser giver fire smagsvarianter: Blush Crunch, Glowing Granola, Golden Granolas, og Lush Crunch (UK).

Ramkalni Nordeco (stand C26) udstiller deres sukkerovertrukne frugt og bærmix i Doypack. Serien består af bær, frugter og grøntsager dyrket i Letland og inkluderer: sukkerovertrukne tranebær, solbær, græskar, kvæder og rabarber. Takket være den måde, de tilberedes på, er sukkerovertrukne produkter i stand til at bevare deres naturlige kraft og de biologisk aktive ingredienser (Letland).

Sabadì – Raw-Organic-Natural (stand A28) fremviser deres funktionelle serie af chokolader, som udnytter de seks vigtigste gavnlige egenskaber i kakaobønnen (antioxidanter, antidepressive, adaptogener, immum boostere, seksuelle stimulanser og smuk hud). De udstiller også: Økologisk varm chokolade med skeer, en nem og sjov måde at lave en tyk italiensk-inspireret kop varm chokolade på (Italien).

Grybai LT (stand A50E) fremviser deres nye økologiske champignoner i lage. De er dyrket på en gård, håndplukket og behandlet på egen fabrik. Den lette plastikindpakning har en dokumenteret mindre Co2-udledning end en glaskrukke af samme størrelse (Litauen).

Liquid Juice Company ApS (stand E18) fremviser deres nye yuzu-lemonade, lavet af en af verdens dyreste og mest eftertragtede citrusfrugter: yuzufrugten. Den er ikke lavet af koncentrat, indeholder ingen e-numre og smager af frisk citron, mandarin og grapefrugt (Danmark).

Pajumäe Talu OÜ (stand H30-C) udstiller deres Prasad ghee, lavet af økologisk usaltet smør fra en lille familiegård i Estland. Pajumäe-gården er kåret som den bedste økologiske producent i Estland og som den bedste gård i Estland (Estland).

Hemp Juice Sales (stand A49) laver rå hampejuice.  Den indeholder alle de essentielle næringsstoffer plus store mængder stærke antioxidanter og cannabidiol-syre (CBDa), som bruges til at genoprette en naturlig balance og et godt velbefindende. Det rå hampejuice-pulver er frysetørret (Cypern).

Planet Food Sp. Z o.o Sp.K (stand C23) udstiller deres økologiske vafler, Bioffel, som udelukkende består af ingredienser fra certificerede leverandører i EU. De er fremstillet ud fra en original opskrift, som gør dem sprøde og lette, og de indeholder også marietidsel, ekstra jomfru olivenolie, fuldkorn og spelt (Polen).

Creative Nature Superfoods (stand A27) udstiller deres økologiske Chia & Mulberry Superfood Muffin Mix. Pulveret er fri for alle de 14 største allergener, indeholder ikke raffineret sukker og er fyldt med superfood-ingredienser. De udstiller også: Chia & Kakao Brownie mix (UK).

Agropro (stand D55) udstiller deres hampefrø. Frøene er afskallet ved lav temperatur ved hjælp af en mekanisk afskallingsmetode, som sikrer at næringsstofferne bevares (omega 3, omega 6, omega 9 og vitaminer). De er GMO-fri, glutenfri, kosher, vegetariske og veganske (Italien).

Linnamäe Butchery (stand D47) udstiller deres Wild Jerky Jerkies, lavet af vildtkød.  Al kødet er jagtbytte fra naturen, hvor maden er 100% naturlig uden kunstige tilsætningsstoffer. Wild Jerky-produkterne inkluderer vildsvin, oksekød, elg og rådyr (Estland).

Geocook-serien fra Geovita Group (stand C29) laver hurtigt tilberedte morgenmadsprodukter og bælgplanter. Geovita ready-to-eat-salaterne kommer i varianter med byg, spelt og bulgur, er lavet uden tilsætningsstoffer og konserveringsstoffer og har en holdbarhed på 12 måneder (Italien).

Laboratoria Natury Sp. z o.o (stand E50) Chia energidrik består af nærende frø og har smag af granatæble og naturlig æblejuice og bruges som en kilde til omega 3 og fibre (Polen).

Naturlig Livsstil

Faith in Nature (stand C18) relancerer deres hjemmepleje-serie med et nyt livligt design. Produkterne inkluderer flydende vaskemiddel, opvaskemiddel, opvaskemaskine-gel, multioverflade-rengøringsmiddel og rengøringspray til badeværelset (UK).

Mulieres (stand A25) udstiller deres udvalg af naturlige rensemidler og rengøringsmidler til flere forskellige formål. Emballagen består af karton, der indeholder 70% mindre plastic. Produkterne er selvfølgelig lavet af plantebaserede ingredienser baseret på olivenolie og får duft fra essentielle olier. Produkterne er fri for parabener, syntetisk parfume, farve og konserveringsmidler (Estland).

BuyNature Distribution ApS (stand D13) fremviser Boody bambustøj.  Boody er lavet af økologisk bambus og er et tøjmærke, der støtter op omkring det grønne og etisk korrekte. Produkterne inkluderer stroptoppe, t-shirts, tank-toppe, BH’er og trusser og bruges til at træne i, rejse, fornøjelse og hverdagskomfort (UK).

Onyx&Green (stand D51) udstiller deres rygsække, små håndtasker og 15″ laptop sleeves, som alle er levet af genbrugt avispapir.  Onyx&Greens sortiment bringer miljøvenlige produkter ind i hjemmet, i skolerne og kontorerne og hjælper med at øge både de studerende og forældrenes miljøbevidsthed. De udstiller også: plantebaseret lim og farveblyanter lavet af genbrugt avispapir (Estland).

Besøg den nye online Guide til Indkøbere for at se endnu flere produkter, der vil være tilgængelige på messen:www.naturalproductsscandinavia.com/buyersguide.

Gratis tilmelding for besøgende

Natural Products Scandinavia vender tilbage til Malmö, Sverige d. 16.-17. november (nye datoer midt i ugen).  Få mere information og tilmeld dig med en gratis fagmessebillet: www.naturalproductsscandinavia.com og tast kampagnekode NPDK800 (https://registration.n200.com/survey/1trznc3o0nuxr?actioncode=NPDK800&translation=38w17nyo5kjxb).

For medieforespørgsler & pressekort, kontakt:
Emma-Louise Jones, Head of PR
e: ejones@divcom.co.uk

Sharna Waid, PR Executive
e: swaid@divcom.co.uk

For udstillingsforespørgsler, kontakt:
Anne Seeberg, Event Director
e: aseeberg@divcom.co.uk
Website: www.naturalproductsscandinavia.com
Twitter: www.twitter.com/NPScandinavia
LinkedIn: www.linkedin.com/groups/4499812

Scandinavia office:
Nordenskiöldsgatan 13, S – 211 19 Malmö, Sweden
e: llarsson@divcom.co.uk

I 2014 var Nordic Organic Food Fair nomineret i kategorien ’Best Tradeshow Exhibition (UK & International) under 2,000sq.m’ ved Storbritanniens Association of Event Organisers årlige Excellence Awards.  Messen var også blandt finalisterne i katogien ’Best International Launch’ ved Storbritanniens Exhibition News Awards.

I 2013 vandt Natural Products Scandinavia i kategorien ‘Best International Launch’ ved Storbritanniens Exhibition News Awards.  Messen var også finalist i kategorien ‘Best Trade Launch Show’ ved Storbritanniens Association of Event Organisers’ årlige Excellence Awards.

Billeder i høj opløsning udleveres på forespørgsel.

Diversified Communications UK (Diversified UK) er et hurtigt voksende eventbureau og forlag specialiseret i at arrangere handelsfremmende arrangementer med kontorer i Brighton, Peterborough og Nailsworth.  Diversified UK’s portefølje inkluderer Natural Products Scandinavia og Nordic Organic Food Fair (Malmö, Sverige); Natural & Organic Products Europe (UK); Natural & Organic Awards; Natural Products News; og Natural Beauty News. Få mere information: www.divcom.co.uk.

Diversified UK er en del af Diversified Communications, en førende international medievirksomhed, der tilbyder markedsadgang, uddannelse og informationer gennem globale, nationale og regionale ansigt-til-ansigt events, digitale- og printudgivelser og TV-stationer. Diversified servicerer et større antal brancher inden for bl.a.: fiskeprodukter, food service, naturlige og økologiske produkter, sundhedspleje, kommercielt fiskeri og forretningsledelse. Diversified har hovedkontor i Portland, Maine, USA, og beskæftiger mere end 850 ansatte på tværs af otte afdelinger i syv lande. Få mere information: www.divcom.com.