Bliv Pluskunde hos DONG Energy

Det giver 5 % rabat på dit elforbrug og ekstra fordele direkte i mailboksen

Hvis du mindst bruger 5.000 kilowatt-timer om året, kan du lige nu skære lidt af regningen. DONG Energy tilbyder en elaftale, hvor du i 13 måneder får 5 % rabat pr kilowatt-time. Som led i aftalen er det muligt at fastlåse prisen i 13 måneder, eller man kan lade prisen svinge i takt med elmarkedet.

”Oven i den kontante rabat får Pluskunderne desuden mails med gode råd om energibesparelser, førsteret til fordelagtige tilbud samt et årligt produkttjek, så man altid er sikker på at have den bedste elaftale”, lover salgs- og marketingdirektør Bo Lundberg.

Bo Lundberg forklarer uddybende, at rabatten alene gælder selve elforbruget, ikke prisen for distribution af el samt de afgifter, som DONG Energy opkræver for staten. Den årlige besparelse ved et forbrug på 5.-6000 kilowatt-timer vil således blive på cirka 150 kr. om året.

Når aftalen udløber efter 13 måneder, kan Pluskunderne få anbefalet en alternativ elaftale samt Plusfordele, der vil give nye besparelser.

Tilbuddet er målrettet elkunder med et forbrug, der ligger lidt over gennemsnittet. Det vil typisk være lidt større huse, eller husstande med elvarme i badeværelsesgulvet, mange fjernsyn/computere og elektriske haveredskaber, der har et forbrug i størrelsesordenen 5.-6.000 kilowatt-timer.

”Mange af disse kan reducere deres forbrug med enkle tiltag. Det vil vi gerne hjælpe Pluskunderne med, bl.a. via rådgivning. Og så håber vi at komme til at lære denne kundegruppe bedre at kende. Vi bruger dette initiativ til at få mere viden om kunderne, så vi kan kommunikere mere målrettet og give relevante tilbud”.

Læs mere om elaftalen på el.dk.

Yderligere oplysninger:
Pressemedarbejder Morten Kidal