EasyPark App anmeldt i God Morgen Danmark

EasyPark's gratis App til Iphone og Android telefoner har siden lanceringen i august 2011 haft stor succes blandt både eksisterende og nye kunder. Og det er nu ikke længere kun vores kunder, der har fået øjnene op denne lille geniale App, som dagligt letter hverdagen for rigtig mange mennesker landet over.

Således kunne man hertil morgen i Go' Morgen Danmark på TV2 se indslaget om geniale gratis App's til Smartphone telefoner. I indslaget anmelder Peter Svarre, Social Mediekonsulent, fantastiske App's der gør din hverdag nemmere, heriblandt også EasyPark App, som han selv er flittig bruger af. Peter Svarre fortæller i indslaget om, hvordan EasyPark tjenesten igennem de sidste tre år har skånet ham for adskillige p-afgifter, ved at han nemt og hurtigt kan forlænge sine parkeringer uden at skulle tilbage til bilen. Det er nemt at benytte og det kræver kun et opkald til EasyPark for at oprette sig som kunde. Herefter kan du hurtigt og enkelt fjernstyre dine parkeringer via mobiltelefonen. En enkel og fleksibel måde at parkere på.

For yderligere oplysninger:

Morten Hother Sørensen