EasyPark Danmark ansætter management trainee/ forretningsudvikler

Troels M. Kranker er fra 2. januar 2012 blevet tilknyttet EasyParks ledelsesteam i Danmark med ansvar for udførelse af koncernens forretningsudvikling i Norden og Tyskland.

Troels vil bl.a. fungere som bindeleddet mellem brugeren, ledelsesteamet og produkterne ved at omsætte brugerfeedback til konkrete forbedringer af nuværende produkter samt skabe helt nye for på den måde konstant at skabe den bedste oplevelse af EasyParks mobile betalingsservices for parkering for hver enkelte bruger.

Før EasyPark var Troels fremtidsforsker hos Instituttet for Fremtidsforskning og har en cand.soc. i Creative Business Processes fra Copenhagen Business School. Troels har desuden bl.a. været marketingansvarlig for Trendsales.dk og medredaktør af det politiske magasin Ræson.

"Jeg glæder mig til at lære vores brugere at kende og ud fra den viden fortsat forbedre parkeringsoplevelsen og igangsætte helt nye tiltag som vil gøre det endnu nemmere, billigere og stressfrit at parkere for vores brugere.", Siger Troels M. Kraker.

Vi ser frem til et godt og spændende samarbejde.

For yderligere information, kontakt venligst:

Morten Hother Sørensen (Adm. Direktør)
EasyPark A/S
+45 88 24 82 03 |morten.hother-sorensen@easypark.dk