​EasyPark stryger ind på Red Herrings europæiske Top 100

”At være blandt de 100 udvalgte virksomheder i Red Herrings europæiske Top 100 er en stor anerkendelse af, at vi er på rette vej. Vi har foretaget store investeringer i vores teknologiske løsninger og produkter i løbet af de sidste fem år med henblik på at brede vores services ud på flere platforme: mobilen, integrerede løsninger i bilen og partnerskabsløsninger i byer og p-huse, ” siger adm. direktør for EasyPark Danmark, Lasse Barsholm og fortsætter:

”Det er en spændende rejse, som kun lige er begyndt. EasyPark har en klar ambition om at spille en endnu større rolle i udviklingen af intelligente parkeringsløsninger, der forbedrer både køre- og parkeringsoplevelsen for billisterne”.

At der er tale om fornemt selskab viser listen over nogle af de tidligere Red Herrings Top 100-vindere, som bl.a. tæller selskaber som Alibaba, Facebook, Google, Kakao, Skype, SuperCell, Spotify, Twitter og Youtube, som alle har haft direkte indflydelse på måden, vi indretter vores tilværelse og måden, vi arbejder på.

Og denne gang har der været ekstraordinært svært for udvælgelseskomitéen at udpege Top 100.

”Det var meget svært at udvælge de bedste. Faktisk var det sværere i år sammenlignet med de seneste par år, fordi så mange iværksættere er kommet langt med at udvikle deres forretning allerede på et tidligt stadie. Efter mange overvejelser fik vi indsnævret vores liste fra tusindvis af kandidater fra hele Europa til den endelige Top 100-liste. Vi mener, at EasyPark rummer den vision, det drive og den innovative tilgang, der kendetegner et succesfuldt iværksætter-eventyr. EasyPark bør være stolte af deres resultater, da konkurrencen i år var så hård, ” fortæller Alex Vieux, grundlægger af og adm. direktør for Red Herring.

Red Herring har eksisteret siden 1996, og kårer hvert år de 100 Red Herring-vindere fra et samlet felt på ca. 1200 private virksomheder fra hele Europa. Læs mere om Red Herring på: www.redherring.com.