Morten Hother Sørensen ny adm. direktør for EasyPark Denmark

Morten Hother Sørensen er ny Managing Director for EasyPark Denmark A/S samt Corporate Business Development Officer for EasyPark Group.

EasyPark er den førende aktør indenfor leveringen af brugervenlige betalingsløsninger gennem telefonen. EasyPark har fokus på at gøre betalingen for parkering så nemt og stressfrit som det er muligt. Dette samtidigt med at risikoen for parkeringsbøder minimeres. EasyPark beskæftiger 90 medarbejdere på kontorer i Sverige, Danmark, Norge, Finland og Tyskland.

Før EasyPark var Morten underdirektør hos telekoncernen TDC. Her har Morten haft en lang karriere med forskellige lederstillinger inden for reklame, marketing, strategi og procesudvikling, forretningsudvikling samt gensalg af teleservices. Mortens sidste opgave var etableringen af et tværgående industrisamarbejde på fremtidens mobile betalinger. Konkret afsluttet med indgåelsen af samarbejdsaftale om etablering af fælles selskab på mobilbetaling mellem de 4 danske mobile netværksoperatører, TDC, 3, Telia og Telenor.

- Et stærkt vækst potentiale samt den internationale profil gjorde EasyPark interessant. Dette sammen med muligheden for at udnytte min erfaring indenfor udvikling af mobile services samt mobile betalingsmodeller, siger Morten.

- Vi har en aggressiv plan for vækst og en vigtig del af vores strategi er at styrke vores ledelsesteam. Morten, der både skal have ansvaret for den danske forretning samt koncernes forretningsudvikling, har en omfattende erfaring og viden inden for mobile betalingstjenester. Derfor vil Morten være et værdifuldt medlem af vores ledelsesteam og bidrage til at udvikle EasyPark koncernen yderligere, siger Johan Birgersson CEO for EasyPark Group.

For yderligere oplysninger kontakt:

Johan Birgersson, CEO EasyPark Group

+46 (0)8 522 26 701 | johan.birgersson@easypark.net