Eberspächer lancerer Hydronic S3 Economy

Nye Banebrydende perifere muligheder forbedrer komforten i din bil

Eberspächer Hydronic S3 Economy er en ny kompakt, brugervenlig bilvarmer, som er let at installere. De nye banebrydende perifere muligheder, herunder en unik web-baseret betjening, EasyStart Web, app til automatisk styring af bilens klimaanlæg samt nyt diagnosesystem, sætter nye standarder indenfor højteknologisk bilkomfort. Nu kan brugere over hele verden få adgang til deres bilvarmer, bilens klimaanlæg, aktuelle data for ydeevne og diagnose via det mobile internet.

Eberspächer, den førende udvikler og leverandør af bilvarmere, udvider produktporteføljen med den nye bilvarmer Hydronic S3 Economy.
Morten Veiglum, Salgschef Eberspächer Danmark siger:

"Den nye Hydronic S3 Economy er en banebrydende All-in-one løsning. Vi har lyttet til, især på vores brugere samt installationsværksteder for denne serie af high-tech innovationer. Den moderne bilist er i dag opkoblet til internettet og de unikke digitale muligheder forbedrer ikke kun indeklimaet i bilen, det giver også større fleksibilitet til at betjene bilvarmeren, bilens klimaanlæg, se aktuelle ydelsesdata, temperatur og diagnose overalt i verden. Bekvemt både for den private og den professionelle bilist og selvfølgelig også for værkstederne".

For mere information og interviews kontakt:
Morten Veiglum, Salgschef Eberspächer Danmark, tel: +47 975 38 640
E-mail: morten.veiglum@eberspaecher.com

Global contact
Anja Kaufer, Director Public Relations Eberspächer Group, tlf: +49711 939 0250
e-post: anja.kaufer@eberspaecher.com

Eberspächer anses globalt for, at være førende udvikler og leverandør af teknologi til udstødningssystemer , bilvarmere samt klimasystemer til busser. Eberspächer er også en professionel, innovativ partner for bilindustrien og air konditioneringsanlæg til specialkøretøjer samt automotivelektronik. Kunderne er næsten alle europæiske, nordamerikanske og asiatiske personbil og erhvervskøretøjsproducenter. I 2015 havde den internationalt sammensatte virksomhedsgruppe, med ca. 8 600 medarbejdere, en omsætning på mere end 4,4 milliarder euro. Det Danske salgskontor ligger i København. Mere info på www.eberspaecher.dk

Fakta for Eberspächer Hydronic S3 Economy

• kompakt, effektiv vandvarmer med CAN-bus interface, der fungerer med alle typer af brændstof.
  • Innovativ periferiudstyr med banebrydende muligheder såsom EasyStart Web, EasyFan og EasyScan. Med EasyStart Web kan brugere over hele verden få adgang til deres bilvarmer via det mobile internet.
  • EasyFan tilbyder ekstra komfort og fuldautomatisk styring af bilens klimaanlæg.
  • Med EasyScan, det nye diagnose og service værktøj, kan vores servicepartnere nemt og hurtigt analysere bilvarmerens driftstilstand.
  • Forenklet og fleksibel installation: tilslutningerne er roterbar i 360 grader og kan udskiftes efter behov.

Kompakt og robust vandvarmer til nem montering
Eberspächer Hydronic S3 Economy er en let anvendelig bilvarmer med trinløs regulering af termisk effekt. Bilvarmeren arbejder effektivt med alle populære typer af brændstof. Takket være sin robuste konstruktion, med en lukket blæsermotor og separation af varme og kulde komponenterne, er den konstrueret til at have en lang levetid. Høj IP beskyttelsesklasse sikrer også enheden mod vandindtrængning, f.eks. ved brug af højtryksrenser.

Innovative perifere muligheder med EasyStart Web, EasyFan
Den nye betjeningsenhed Easystart Web giver brugerne enestående mulighed for at oprette forbindelse til deres bilvarmer, uanset hvor de er i verden. Brugeren registrerer sin smartphone via en app eller opretter forbindelse via en browser, og hvis det ønskes, kan op til fire andre brugere registreres på Eberspächers portal på www.myeberspaecher.com. Derefter kan brugeren, uafhængigt af afstand og fra stort set ethvert sted i verden med netværksdækning, starte bilvarmeren, programmere den, se aktuelle ydelsesdata såsom temperatur eller dele data til fjerndiagnosticering med deres værksted. EasyStart Web er også en bekvem løsning til delebiler og flådestyringer. EasyStart Web kan også bruges sammen med det tidligere modelprogram af betjeninger i Hydronic og Airtronic serien. EasyStart Web er let at montere takket være den indbyggede antenne og pre-installeret SIM-kort.

EasyFan er en ny type af blæserstyring som indgår i Hydronic S3-systemet.
EasyFan giver øget komfort og effektiv drift af bilvarmeren, selv for tidligere varmergenerationer. EasyFan aktiverer automatisk blæser og ventilations indstillingerne i bilens klimaanlæg, styrer tiden af forvarmningen og justere alle elementer for at opnå den optimale "Afrimnings" effekt. Efter endt opvarmning, genopretter systemet automatisk klimaanlæggets tidligere valgte indstillinger. Monteringen udføres med forprogrammerede enheder, der er specifikke for køretøjet.

EasyScan er et diagnose og service værktøj, som opfylder OEM standarder. Service værkstederne modtager et let anvendeligt diagnose og serviceværktøj til detaljeret analyse af aktuelle driftsforhold i varmersystemet. Dette omfatter støtte under den indledende opstart af varmesystemet, fejlanalyse af enhed og komponenter angives i klartekst samt funktionstest af køretøjets applikationer. Serviceværkstedet kan gemme resultaterne i form af simpel grafik til senere brug. Diagnose og service værktøjet kan tilsluttes via CAN-bus interface til Hydronic S3 Economy for dataoverførsel. Den nye EasyScan erstatter det tidligere diagnosesystem, Edith, og er bagud kompatibel med luft og vandvarmere som er produceret efter 2007/2009.

Forenklet og fleksibel montering

De nye vandtilslutninger er fuldt roterbar (360 grader) og kan udskiftes efter behov. Alt for at sikre en nem og hurtig montering uanset monteringsposition. Optimerede beslag giver mulighed for montering ved begrænset plads.Montering med kun en bolt giver sikre vibrationsfri drift. På Eberspächers PartnerPortal er der allerede flere eksempler på de nye monteringsvejledninger og bilspecifikke monteringssæt til eftermontering i et stort antal bilmodeller