Succesfuld start for EdmoLift i Danmark

Svenske EdmoLift fejrer 1-års jubilæum i Danmark og kan se tilbage på et fantastisk første år. De høje ambitioner er blevet opfyldt, og EdmoLift har på kort tid sat et reelt aftryk på det danske marked.

Markedets bredeste sortiment og erfarent og kyndigt personale som arbejder tæt på kunderne, er en stærk kombination.

Vi sælger ikke bare standardprodukter fra et katalog - vi løser kundernes udfordringer, udtaler Projektleder Søren Vennegaard. Har vi ikke den optimale løsning i vores sortiment udarbejder vi en specialløsning i samarbejde med kunden. Dette sker ofte i forbindelse med et besøg, hvor vi i fællesskab afdækker opgaven og finder den bedste løsning derpå.

EdmoLift er langt fra nogen ny aktør på det danske marked. Siden 1977 er virksomhedens produkter til materialehåndtering blevet solgt i Danmark – en del af tiden under et andet varemærke. De svenskproducerede produkter er altid blevet forbundet med innovation og pålidelighed. Signaturfarverne blå og orange er blevet et så etableret symbol på kvalitet, at flere kolleger i branchen også anvender dem.

“Vi har fået en fantastisk modtagelse og er overvældede over den tillid vi oplever hos kunder og samarbejdspartnere. Vores kompetente medarbejdere har sørget for at EdmoLift allerede har sat et reelt aftryk på markedet” udtaler Salgschef Mikael Fernlund. ”Det tætte samarbejde med kunderne har vist sig at være yderst konstruktivt for begge parter.”

Svenske EdmoLift har siden begyndelsen i 1964 været kendt som en pålidelig leverandør af løfteborde og andet udstyr for materialehåndtering. Virksomheden er i dag en af Europas største producenter og leverandører af løfteborde.

EdmoLift CEO, Anders Wahlqvist glædes over opstarten i Danmark og ser optimistisk på fremtiden.

”Vi har fået en fantastisk modtagelse og er både glade og stolte over den tillid vi har fået af både kunder og samarbejdspartnere. Vores medarbejdere har sikret at EdmoLift har sat et solidt aftryk på det danske marked”

EdmoLift sigter på vækst i Danmark og modtager mange forespørgsler fra virksomheder som har behov for hjælp til at løse løfte- og materialehåndteringsopgaver på ergonomisk vis. Fra 1. til 3. oktober udstiller EdmoLift på messen hi Tech and Industry Scandinavia i Herning.