Eficode bliver en del af Cloud Native Computing Foundation

Læse original

I dag annoncerede Eficode, Europas førende DevOps-virksomhed, at den bliver en del af Cloud Native Computing Foundation (CNCF) og bliver en Kubernetes-certificeret serviceudbyder.

CNCF er hjemsted for open-source-produkter som Kubernetes og Prometheus. At blive en del af CNCF var et naturligt skridt for Eficode, der tidligt tog container- og cloud native-teknologier til sig.

"Vi er virkelig stolte over at blive en del af CNCF. Eficode ønsker at spille en aktiv rolle i at skabe fremtiden for cloud native-økosystemet og føre an i overgangen til banebrydende teknologier," siger Marko Klemetti, teknisk direktør for Eficode.

"Det glæder os at have virksomheder som Eficode, en bredt anerkendt udbyder af DevOps-løsninger i de nordiske lande, med som en del af CNCF, og vi ser frem til deres bidrag til cloud native-fællesskabet," siger Dan Kohn, administrerende direktør i Cloud Native Computing Foundation.

Eficode kvalificerer sig som Kubernetes-certificeret serviceudbyder på baggrund af flere års erfaring med rådgivning og undervisning i Kubernetes. KCSP-programmet er en prækvalificeret række af nøje kontrollerede serviceudbydere, som har stor erfaring i at hjælpe virksomheder med at implementere Kubernetes løsninger.

Cloud native supplerer vores DevOps-mission

Stigende automatisering, løbende forbedring og samarbejde på tværs af hold er kernen i Eficodes DevOps-mission. En cloud native-tilgang giver mulighed for automatisering og smidighed, mens holdene bliver bedre i stand til at skabe digitale produkter der skalerer og med høj oppetid.

"Ved at kombinere brug af containere, Kubernetes og Continuous Delivery-løsninger kan vi hjælpe vores kunder med at nå deres DevOps-mål," siger Marko Klemetti.

Pressekontakter

• Ilari Nurmi, administrerende direktør for Eficode, ilari.nurmi@eficode.com, +358 40 577 5084
  • Marko Klemetti, teknisk direktør for Eficode, marko.klemetti@eficode.com, +358 44 522 5927

Om Eficode

Eficode er Europas førende DevOps-virksomhed og går forrest i DevOps-bevægelsen i syv lande med ideer, der har fokus på kundeværdier og teamtilfredshed. Eficode arbejdede med DevOps, før udtrykket overhovedet fandtes, ved at rådgive globale brands, der ønskede at forbedre deres teams softwareudvikling. I dag bruger Eficode sin unikke DevOps-ekspertise til at forvandle virksomheder og skabe løsninger, som gør brug af automatisering og cloud computing. Eficodes fællesskab består af mere end 300 professionelle, der sammen skaber fremtidens softwareudvikling. Besøg www.eficode.com for at få mere at vide.

Hvis du vil vide mere om Eficodes ekspertise inden for Kubernetes og cloud native, så besøg www.eficode.com/solutions/kubernetes.