Eficode opnår Atlassian Platinum Partner niveau på tværs af nordiske markeder

Læse original

Eficode har for nylig opnået status som Atlassian Platinum Solution Partner i Norge og er dermed Platinum Partner på tværs af de tre skandinaviske markeder og Finland, som kan supportere kunder både på fjern basis og lokalt.

Two persons, one holds a flag mixed with 4 nordic flags and there's an Atlassian platinum partner logo on a cloud

Helsinki, Finland, den 28. oktober 2020 -- Eficode, den førende DevOps-virksomhed i Europa, har mere end 10 års erfaring i at hjælpe virksomheder med Atlassians programpakker og cloud løsninger. Eficode har nu nået niveauet Platinum Partner i Danmark, Finland, Norge, Sverige samt Holland og er også repræsenteret i Tyskland, hvor virksomheden kan supportere Atlassian kunder.

For nylig har Atlassian offentliggjort en ny plan om at blive en Cloud First virksomhed. I henhold til denne plan vil Atlassian Server kunder migrere til Atlassian Cloud og Data Center. Atlassian har også lanceret et nyt Cloud Enterprise tilbud. Som ekspert i cloud løsninger og med Atlassian titlen Årets DevOps-partner to år i træk, er Eficode i en optimal position til at rådgive kunder om migrering til skyen eller til en datacenterløsning for at reducere omkostninger og maksimere deres resultater.

Ud over at tilbyde skræddersyede tjenester som strategi og implementering leverer Eficode også vedligeholdelse og support af Atlassian værktøjer som en administreret tjeneste. Atlassian værktøjer indgår også som en del af Eficode ROOT DevOps platformen, der dækker den komplette livscyklus for softwareudvikling lige fra håndtering af et behov til kontinuerlig levering og analyse. Udviklere kan fokusere på at levere merværdi til kunderne, mens Eficodes team håndterer programrettelser og -opdateringer, der håndterer sårbarheder rettidigt.
"Vi bruger Atlassian værktøjer til at optimere adskillige af vores produkter. Eficode vejleder os løbende med deres ekspertise inden for DevOps, så vi kan udnytte vores Atlassian programpakke så effektivt som muligt," siger Kenneth Jes Juliussen, der er Head of Development Support hos Bankdata, en af de største virksomheder inden for finansiel teknologi i Danmark.

I årenes løb har Eficode opbygget en stærk ekspertise i løsninger fra Atlassian og er nu den eneste Atlassian partner, der tilbyder kurser i Atlassian produkter i Skandinavien. Kurser i Jira og Confluence er en vigtig del af Eficode Academy sammen med uddannelse i DevOps, Agile og Continuous Delivery.

"At dele viden med og tilbyde vores kunder uddannelse er en betydningsfuld del af Eficodes mission. Vi tror på løbende læring, og vi giver teams hos vores kunder kompetencer, så de kan få det optimale ud af Atlassian pakken," siger Marko Klemetti, Eficodes CTO.

Eficode holder altid øje med nye løsninger og kan allerede nu hjælpe kunder med Jira Align, som er en platform, der implementerer og udvider agile strukturer i det ønskede omfang.

Lauri Palokangas, Chief Marketing Officer, lauri.palokangas@eficode.com, +358 50 486 4918

Adam Henriques, Sales Director, adam.henriques@eficode.com, +45 28 12 90 94

Eficode er den førende DevOps-virksomhed i Europa og er en drivkraft for DevOps-bevægelsen og opbygningen af fremtidens softwareudvikling på tværs af syv lande i samarbejde med mere end 300 fagfolk.

Eficode ROOT er en førende DevOps-platform, der dækker den komplette livscyklus for softwareudvikling lige fra håndteringen af et behov til kontinuerlig levering og analyse, hvor man integrerer værktøjer som f.eks. Atlassians løsninger og Open Source-systemer som Jenkins og Kubernetes. Platformen leveres som en administreret tjeneste i skyen. Ved at kombinere ekspertise inden for DevOps med verdensførende automations- og værktøjsintegrationer leverer Eficode ROOT centraliseret adgangskontrol og realtidsvisning af projektstatus, kvalitet og ydeevne.

Find mere information på www.eficode.com.

Tags: