Alt om Ellos nye kampagne – mød profilerne bagved!

Vi har alle hørt om dem. Dem, der satser alt og træder ind i rum, hvis døre er lukkede. Uanset om du følger dem febrilsk, kigger ind i deres verden af og til eller endda undgår dem, så fascinerer de. Ikke nødvendigvis fordi de er så anderledes. For når de dukker op i vores nærvær – er der vel altid noget, der føles bekendt? Mød Camilla Hamid, Andra Farhad og Johanna Berglund – tre kvinder, som alle har gjort deres drømme til virkelighed – i Ellos seneste kampagne!

Vi er vant til, at Ellos inviterer forskellige profiler til sine kampagner og kollektioner. Denne gang har de mødt Camilla Hamid, Andra Farhad og Johanna Berglund for en samtale om drømme, karriere og modgang. Temaet i kampagnen er en påmindelse til os alle om at stoppe op, turde se os omkring og være stolte af det, det faktisk er lykkedes os at opnå. For bærer vi ikke alle på noget, vi ikke havde troet at vi kunne?

Med succesrige kvinder som Camilla, Andra og Johanna kan det være nemt at blive inspireret til at tænke over, hvad man vil opnå i fremtiden. De drømme, du havde og faktisk realiserede, kan så let ende i glemslen. Hverdagen indtager sin plads og opsluger let den skønne følelse af at nå en drøm, hvad enten det er et hjem, et træningsmål eller et job. Med kampagnen ønsker Ellos at formidle en påmindelse om at lade sig selv lande. Drøm, drøm og drøm mere – men husk at nyde de drømme, der i dag er virkelighed.

I kampagnen tager vi med de tre profiler på deres rejse. Hvad de har mødt af modgang, hvad de tænker om fremtiden og hvilke drømme, de havde som børn. Ligesom de har opnået nogle ting, vi bliver inspireret af, har de også tanker, følelser og oplevelser, som vi kan kende fra os selv. Og det er jo gennem genkendelse, at vi lærer noget nyt – om os selv og hinanden.

Ved å vise hvem vi er, kan vi møtes og lære av hverandre. Denne kampanjen presenterer tre kvinners historier, som forhåpentligvis inspirerer flere til å gjøre drømmene sine til virkelighet – både store og små.

Kampagnen og kollektionen lanceres den 11. oktober på Ellos hjemmeside.

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til:

Kampagnebilleder: https://we.tl/t-7pEzJGxiQc

Ellos Group er Nordens førende e-handelskoncern med e-handelssiderne Ellos, Jotex og Homeroom. I tæt samarbejde med vores millioner af kunder stræber vi konstant efter at udvikle og tilbyde attraktive og bæredygtige tilbud inden for mode og boligprodukter til hele familien. Hos os er kunden altid i fokus. Med innovation, kreativitet og bæredygtighed leder vi konstant efter nye veje, store som små. Ellos Group, med hovedkontor i Borås, er aktiv i alle nordiske lande og på udvalgte markeder i Europa. Ellos Group har omkring 600 ansatte og omsætter for omkring SEK 3,6 milliarder.

www.ellosgroup.com