Eksklusivt vintertøj fra Ellos' nye brand Áhkká Gold.

Inden sæsonen lancerer Ellos et nyt sub-brand til Áhkká Outdoor – Áhkká Gold, og den første kollektion sætter trenden for vinterens skiture. Dunfrakker i fuld længde, skitøj med feminine silhuetter og materialer og farvevalg, der føles lige så luksuriøse som en pause under den glitrende sol på en alpeskråning, gør kollektionen til et must for os, der planlægger at tilbringe hele dagen ude i vinterlandskabet.

Vinteren nærmer sig med hastige skridt. Selvom det for det meste er gråt udenfor lige nu, får Áhkká Golds første kollektion os til at tænke på krystalklare skipister, perfekte løb og en kold blå, skyfri himmel. Kollektionen består af overtøj, både jakker og skibukser, sko og en hue. Sammen skaber de en komplet garderobe til dem, der har brug for ekstra varmt funktionstøj i løbet af sæsonen.

Tøjet kan både bruges på skipisterne og på en lang gåtur i sneen. Det luksuriøse, feminine udtryk som kollektionen udstråler, er lige så håndgribeligt som tøjets funktionalitet – og det er godt tilpasset nordlig kulde. De diskrete farver spænder fra sort, marineblå og mørkegrøn til lys beige.

“Inspirationen til brandet Áhkká kommer fra bjergkæden ved samme navn. Vi skaber funktionstøj, som kan tåle en mere aktiv livsstil ude i naturen. Med Áhkká Gold ønskede vi netop at kombinere disse grundsten med en trendy og luksuriøs, feminin fremtoning. Resultatet blev en fashion led function-kollektion – perfekt til kvinden, der vægter funktion og mode lige højt,” siger Jenny Heiman, produktchef for Áhkká på Ellos Sport.

Kampagnen lanceres i uge 41 på Ellos hjemmeside, hvor kollektionen også sælges.

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til:

Kampagnebilleder:  https://we.tl/t-xYUZfYg3JH

Om Ellos

Ellos er en af Nordens førende e-handelsvirksomheder inden for mode, skønhed og bolig. Hos os er kunden altid i fokus.

Med mere end 1,6 millioner aktive kunder stræber vi konstant efter at udvikle og tilbyde attraktive produkter. På ellos.dk finder du mere end 500 brands til den moderne kvinde og hendes familie.

Ellos er en del af Ellos Group.
For mere information om Ellos Group, besøg gerne www.ellosgroup.com. Her kan du blandt andet læse mere om vores historie, vores arbejde med bæredygtighed og vores vision. Du kan også finde jobopslag og søge job hos os.

Ellos har kontor i Sverige, Norge, Finland og Danmark.
Ellos Group’s hovedkontor ligger i Borås i Sverige, hvor virksomheden blev grundlagt i 1947.