Ellos featuring Tove Styrke

Tove Styrke fortolker sang om kropsidealer og kvindelighed

I forbindelse med Ellos underkampagne til Made by Women – A short story – laver Tove Styrke en fortolkning af sangen Walk with me. Sangen handler, ligesom selve kampagnen, om at bryde normer og idealer, om at frigøre sig fra samfundets strukturer og forventninger.

”For mig er Walk with me både storslået og vældig intim på samme tid. Sangen er en ven, der taler med en. Den er ligesom begge dele på samme tid, og det er der noget meget smukt ved," siger Tove Styrke, kunstner og sangskriver.

Walk with me er en del af Made by Women, som er netop det navnet antyder – kampagner skabt af kvinder til kvinder. Sangen styrker og løfter Made by Womens budskab om kvinders ret til at eje narrativet om sig selv. Med et stærkt fokus på kropsidealer arbejder Ellos aktivt for at tage ansvar for det image, som modevirksomheder formidler om og til kvinder.

”Jeg er så glad for at have fået lov til at lave denne fortolkning. At jeg kan at gøre den til min egen, at jeg kan være den ven, der formidler den videre. Til dig,” siger Tove.

”Toves fortolkning af sangen er magisk. Vi er så glade for samarbejdet, som virkelig forstærker hele kampagnens budskab. Made by Women er vores måde at rejse spørgsmål om kvindelighed og kropsidealer. Toves sang har tilføjet noget helt unikt til det budskab,” siger Anna Westlund, Creative Director hos Ellos.

Lanceringsdatoen for kampagnen var den 8. marts på den internationale kvindedag. Toves sang, musikvideo og selve kampagnevideoerne kan findes på Ellos hjemmeside, YouTube-kanal og Instagram.

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til:

Kampagnebilleder: https://we.tl/t-Inr3PJc9Hl

Ellos Group er Nordens førende e-handelskoncern med e-handelspladserne Ellos, Jotex, Stayhard og Homeroom. I tæt samarbejde med vores millioner af kunder stræber vi konstant efter at udvikle og tilbyde attraktive og bæredygtige produkter inden for mode- og boligprodukter til hele familien. For os er kunden altid i fokus. Med innovation, kreativitet og bæredygtighed er vi konstant på udkig efter nye veje i stort og småt. Ellos Group, med hovedkontor i Borås, er til stede i samtlige nordiske lande. Ellos Group har ca. 550 medarbejdere og omsætter for omkring 2,6 milliarder SEK.