Ellos første Mini Me-kollektion i samarbejde med Angelica Svanström

Angelica Svanström har, i samarbejde med Ellos, designet en Mini Me-kollektion som hverken går på kompromis med mode eller komfort. ”Vi ville skabe en unik kollektion til kvinder som ammer og har børnene med til fest eller middag. Selvfølgelig kan alle – uanset om man ammer eller ej – bære tøjet. Efterårets toner og nuancer er grundlaget for kollektionen, og børnenes tøj matcher fint i farve og kvalitet,” siger Karin Verdoes, designchef for Ellos Fashion.

Det nyeste designsamarbejde som Ellos har lanceret er med Angelica Svanström – og vi er bestemt ikke skuffede. Amning er noget, som Angelica plejer at fremhæve på sine kanaler, og her er hendes modebevidsthed kombineret med en af de ting, der ligger hendes hjerte nær. Kollektionen består af festtøj til kvinder, matchende sæt til børn og bløde body'er i skønne farver til baby. Tøjet, som er i efterårets skønne, glødende farveskala, er perfekt til sæsonens middage med venner.

"Jeg har altid drømt om at designe tøj, så da jeg blev spurgt, var mit svar indlysende. Jeg så tøjet for mig ret hurtigt – jeg vidste, at jeg ville lave en kollektion til kvinder, børn og babyer. Da jeg ammer, var det vigtigt for mig at tøjet var egnet til dette formål. Alle kan naturligvis bruge tøjet, men jeg ville lave noget mere festligt og fint tøj, som ikke gør det svært at være fri, når man ammer,” siger Angelica Svanström.

Kollektionen består af en kjole og en bluse til damer, en kjole og to sæt til børn og en body i forskellige farver til baby. Hele kollektionen emmer af efterår, og farver og mønstre matcher på tværs af de forskellige styles.

”Angelicas sans for stil og detaljer er virkelig unik – vi er virkelig glade for samarbejdet. Blusen og kjolen er festfine og tilpasset kvinder, der ikke vil give afkald på hverken stil eller familieliv. Selvfølgelig skal du kunne tage dit barn med til fest og amme uden at skulle klæde dig af,” siger Karin Verdoes, designchef for Ellos Fashion.

Kampagnen lanceres i uge 38 på Ellos hjemmeside.

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til:

Kampagnebilleder: https://we.tl/t-G1C7i62tws

Om Ellos

Ellos er en af Nordens førende e-handelsvirksomheder inden for mode, skønhed og bolig. Hos os er kunden altid i fokus.

Med mere end 1,6 millioner aktive kunder stræber vi konstant efter at udvikle og tilbyde attraktive produkter. På ellos.dk finder du mere end 500 brands til den moderne kvinde og hendes familie.

Ellos er en del af Ellos Group.
For mere information om Ellos Group, besøg gerne www.ellosgroup.com. Her kan du blandt andet læse mere om vores historie, vores arbejde med bæredygtighed og vores vision. Du kan også finde jobopslag og søge job hos os.

Ellos har kontor i Sverige, Norge, Finland og Danmark.
Ellos Group’s hovedkontor ligger i Borås i Sverige, hvor virksomheden blev grundlagt i 1947.