Ellos Home i samarbejde med Floramor & Krukatös

Ellos Home lancerer en unik kollektion af håndlavede og lokalt forankrede brugsgenstande sammen med Hannah Porsgaard, keramikeren bag Floramor & Krukatös. Kollektionen i stentøj har tydelige spor af håndens skaberværk. Den er specialfremstillet til Ellos Homes' kunder.

Ellos Home lancerer nu en lokalproduceret kollektion af brugsgenstande i begrænset antal. Skabt i hånden af keramiker Hannah Porsgaard. Samarbejdet er drevet af en ambition om at værne om håndværket og de gamle traditioner samt at fremhæve mennesket bag produkterne.

Floramor & Krukatös er et lokalt pottemageri og blomsterforretning i Göteborg, som drives af Hannah Porsgaard og hendes mor Jette Holm. I mere end ti år har Hannah Porsgaard skabt unik keramik i sit atalier i forlængelse af butikken.

Kollektionen til Ellos Home består af krukker, fade, skåle og krydderibeholdere i to farver, som emmer af jord og 1970'erne.

- Målet, da jeg skabte kollektionen til Ellos Home, var at skabe krukker og brugsgenstande som kan bruges hver dag og som bidrager med skønhed og ægthed til hjemmet. Jeg er virkelig glad over at dette er lykkedes i kollektionen, siger Hannah Porsgaard.

- Det har været fantastisk sjovt at få lov at være med i Krukatös keramikværkstedet og arbejde tæt på en så kreativ og inspirerende person som Hannah. Det har været vigtigt for os at samarbejde med en lokal keramiker som kan skabe en lokalt produceret og håndlavet kollektion, der tydeligt værner om håndværket fortæller Jennifer Åhman, designchef hos Ellos Home.

Kollektionen er planlagt til lancering den 21. juli, og den vil være til salg online samt i butikken Ellos Home i Göteborg.

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til:

Kampagnebilleder: https://we.tl/t-hRr4tUGQoM

Ellos Group er den førende e-handels Group i Norden med hjemmesiderne Ellos, Jotex, Stayhard og Homeroom. I tæt relation med vore millioner af kunder stræber vi konstant efter at udvikle og tilbyde attraktive og bæredygtige mode- og boligprodukter til hele familien. For os er kunden altid i fokus. Med innovation, kreativitet og bæredygtighed søger vi konstant nye muligheder, store som små. Ellos Group, med hovedkontor i Borås, opererer i alle nordiske lande. Ellos Group har omkring 550 ansatte og omsætter for ca. 2,6 mia. SEK.