Ellos i eksklusivt designsamarbejde med Selam Fessahaye

Ellos indleder et eksklusivt samarbejde med den internationalt anerkendte modedesigner Selam Fessahaye. Forårssæsonen 2020 lancerer Ellos og Selam Fessahaye en eksklusiv og unik festkollektion, der emmer af couture-design, specielt skabt til Ellos kunder.

Med den internationalt anerkendte og innovative designer Selam Fessahaye tager Ellos sit modesortiment til et nyt niveau. Samarbejdet er en mulighed for Ellos til at skabe en eksklusiv limited edition-kollektion med en velkendt og etableret designer, der repræsenterer mangfoldighed og kreativitet, og som sætter kvinden i fokus.

Selam Fessahaye er en af Sveriges hotteste modeskabere og debuterede på Stockholms modeuge i efteråret 2018. Hendes tøj får international opmærksomhed, og hun beskrives som Sveriges nye modemirakel.

Forårets samarbejde omfatter en fælles festkollektion, der er særligt designet til Ellos kunder, og den lanceres og sælges eksklusivt på Ellos.dk

- Gennem samarbejdet med Selam Fessahaye kan Ellos tage det næste store skridt inden for mode. Dynamikken mellem en førende kommerciel mode- og boligindretningsaktør som Ellos og en modig og innovativ designer som Selam er fantastisk og skaber noget helt specielt. Vi åbner en unik mulighed for at flere kunder kan købe Selams unikke design, siger Johan Kromer, Assortment director på Ellos.

- Som designer skaber jeg ofte showpieces og gallakjoler til eksklusive og unikke lejligheder. Det føles derfor fantastisk, at jeg sammen med Ellos har fået muligheden for at skabe noget lignende til et større publikum, fortæller Selam Fessahaye.

Ellos og Selam Fessahayes fælles festkollektion bliver lanceret i april 2020 og sælges eksklusivt på Ellos.dk.

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til:

Ellos Group er den førende e-handels Group i Norden med hjemmesiderne Ellos, Jotex, Stayhard og Homeroom. I tæt relation med vore millioner af kunder stræber vi konstant efter at udvikle og tilbyde attraktive og bæredygtige mode- og boligprodukter til hele familien. For os er kunden altid i fokus. Med innovation, kreativitet og bæredygtighed søger vi konstant nye muligheder, store som små. Ellos Group, med hovedkontor i Borås, opererer i alle nordiske lande. Ellos Group har omkring 550 ansatte og omsætter for ca. 2,6 mia. SEK. Siden 2019 er Ellos Group en del af den børsnoterede modegruppe FNG NV med aktiviteter i hele Europa.

Citater

Gennem samarbejdet med Selam Fessahaye kan Ellos tage det næste store skridt inden for mode. Dynamikken mellem en førende kommerciel mode- og boligindretningsaktør som Ellos og en modig og innovativ designer som Selam er fantastisk og skaber noget helt specielt. Vi åbner en unik mulighed for at flere kunder kan købe Selams unikke design.
Johan Kromer, Assortment director