Ellos i samarbejde med Alexia Kafkaletos

Ellos lancerer nu en elegant skokollektion sammen med creator Alexia Kafkaletos. Med fokus på nøje udvalgte materialer, farver og kvaliteter er der skabt en kollektion med produkter, der holder sig trendy år efter år.

Vi bliver dagligt udsat for nye trends, så derfor har fokus i Ellos seneste kampagne været at skabe en tidløs kollektion. Sammen med creator Alexia Kafkaletos har Ellos udviklet et design, der er minimalistisk og stilrent, så det passer til alle og giver et elegant og cool look. Målet med kollektionen er, at den skal føles moderne, uanset hvilke trends der er herskende.

Det var vigtigt for mig at designe produkter, som jeg selv vil gå med. Jeg ville skabe en tidløs kollektion, der både var elegant og feminin, men også cool. Brun er for eksempel min yndlingsfarve og vi arbejdede længe for at få den perfekte brune farve – hvilket jeg synes lykkedes virkelig godt," siger Alexia Kafkaletos.

Kollektionen omfatter sporty sneakers i forskellige farver og modeller samt sandaler i et enkelt design. Skoene er nemme at kombinere både til hverdag og fest. Nu hvor forårsvejret så småt er ved at tage over, lægger mange vintertøjet på hylden. Så er det nemt at tilføje tidløse og enkle detaljer til sæsonens trends.

”Alexia var den helt rigtige person til denne kollektion. Hendes stilfulde og feminine stil skinner virkelig igennem i kollektionens produkter. Tidløst er et ord, der føles helt rigtigt i nutidens mode. Har du veludvalgt basistøj i garderoben, kommer du langt. Så er det nemt at tilføje moderne og sæsonbestemte detaljer for at sætte dit eget personlige præg,” siger Karin Verdoes, designchef hos Ellos Fashion.

Kampagnen bliver lanceret torsdag den 17. marts på Ellos hjemmeside.

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til:

Kampagnebilleder:  https://we.tl/t-ThKGAQurPI

Om Ellos

Ellos er en af Nordens førende e-handelsvirksomheder inden for mode, skønhed og bolig. Hos os er kunden altid i fokus.

Med mere end 1,6 millioner aktive kunder stræber vi konstant efter at udvikle og tilbyde attraktive produkter. På ellos.dk finder du mere end 500 brands til den moderne kvinde og hendes familie.

Ellos er en del af Ellos Group.
For mere information om Ellos Group, besøg gerne www.ellosgroup.com. Her kan du blandt andet læse mere om vores historie, vores arbejde med bæredygtighed og vores vision. Du kan også finde jobopslag og søge job hos os.

Ellos har kontor i Sverige, Norge, Finland og Danmark.
Ellos Group’s hovedkontor ligger i Borås i Sverige, hvor virksomheden blev grundlagt i 1947.