Ellos i unikt designsamarbejde med Stylein og Isabella Löwengrip

Ellos lancerer en ny eksklusiv kollektion sammen med modebrandet Stylein og Isabella Löwengrip. Kollektionen – Isabella x Stylein – bliver lanceret eksklusivt hos Ellos den 4. september og kombinerer tre stærke brands med kvinder i fokus. Stilen er tidløs men samtidig moderne med et feminint touch, og sammen har trioen skabt en prismæssigt overkommelig kollektion med fokus på kvalitet og pasform i et bredt størrelsesspænd.

- I dag er Stylein et af de stærkeste svenske modebrands inden for sin kategori, og det har været utrolig sjovt og givende at designe denne kollektion. Kollektionen afspejler den moderne kvinde midt i livet, og designet er styret af ambitionen om, at alle kvinder skal føle sig godt tilpas og være deres bedste selv, uanset størrelse. Gennem hele kollektionen udtrykkes styrke, og tøjet vil blive det indlysende valg for Ellos' kunder, siger Ulrika Sjövall, designchef hos Ellos.

Målet med dette designsamarbejde er at skabe en flot og tidløs basisgarderobe i skønne materialer og farver til overkommelige priser. En kollektion som kvinder nemt kan kombinere både til hverdag og fest. Pasform og et bredt størrelsesspænd er en selvfølgelighed for Ellos og en naturlig kerneværdi for designsamarbejdet med Stylein og Isabella Löwengrip.

Stylein er et svensk modebrand, som blev grundlagt i 2001 af designeren Elin Alemdar. Styleins design kombinerer tidløshed og moderne former til enhver anledning. Samarbejdet har givet Ellos mulighed for sammen med Elin at skabe en kollektion baseret på skandinavisk minimalisme og perfekt pasform.

- Det har virkelig været en sjov udfordring at skabe den perfekte garderobe, der kan bruges sæson efter sæson, til en rigtig god pris uden at gå på kompromis med kvalitet og pasform. Jeg er meget stolt over resultatet, og det er utrolig spændende at nå et meget bredere publikum via Ellos' kanaler og endelig komme til at sælge Styleins designs til kvinder, der bruger større størrelser. Det er på tide, siger Elin Alemdar, grundlægger og designer af det svenske modebrand Stylein.

Isabella Löwengrip er pioner inden for influencer marketing og har opbygget det, som i dag er Skandinaviens største platform med en rækkevidde pr. uge på 1,8 millioner unikke følgere over hele verden. Ellos samarbejde med Isabella startede i 2018, og i lyset af dette har Isabella en vigtig rolle i dette nye designsamarbejde. Isabella har under hele processen været en vigtig kundeambassadør og bidraget med sin gode indsigt.

- Jeg får mange spørgsmål om mit tøj, og efter mit vellykkede samarbejde med Ellos er det sjovt at kunne skabe noget eksklusivt til dem igen, denne gang sammen med Stylein. Isabella x Stylein-kollektionen består af bæredygtigt og tidløst tøj, der fungerer perfekt til hverdagen, på arbejdet og når man rejser meget. Det er også ekstra sjovt at kunne tilbyde tøjet i alle størrelser. Kollektionen går ikke af mode, for man kan bruge tøjet år efter år, siger Isabella Löwengrip.

Kollektionen bliver lanceret den 4. september på ellos.com. Kollektionen består af i alt 16 forskellige designs i 1-3 farver og i størrelse XS-XXXL.

For pressebilleder: http://www.ellosdoc.com/Campaign/StyleinXIsabella/Image/gallery.php
For lookbook billeder: http://www.ellosdoc.com/Campaign/StyleinXIsabella/Lookbook/gallery.php
For backstage billeder: http://www.ellosdoc.com/Campaign/StyleinXIsabella/Backstage/gallery.php
For packshots: http://www.ellosdoc.com/Campaign/StyleinXIsabella/Packshots/gallery.php