Ellos lancerer badekollektion i et designsamarbejde med Valerie Aflalo

Ellos har i år designet en badekollektion i samarbejde med designeren Valerie Aflalo. Kollektionen omfatter tre forskellige temaer og indeholder bikinier, badedragter og badebukser til både store og små. Mønstrene med frugter, leo og muslingeskaller er inspireret af de prints og farver, som Valerie bruger i sin egen badekollektion.

- Jeg har længe haft en drøm om at nå endnu mere ud med mit eget brand, så derfor føles dette samarbejde med Ellos ekstra cool! Jeg elsker at være på stranden, så det var helt naturligt for mig at designe en badetøjskollektion. Sammen har vi skabt en kollektion med herligt badetøj, som jeg selv kommer til at bruge på stranden i sommer. Kjolen i lyslilla, som både kan bruges dag og aften, og den hvide bikini med muslinger er mine favoritter, siger Valerie Aflalo.

Matchende strandtøj, som du nemt kan have på til og fra stranden fuldender kollektionen, som kommer i et begrænset antal.

- Sammen med Valerie har vi designet en kollektion, som afspejler det afslappede sommerliv og ser flot ud, når man skal til stranden. Blandingen af mønstre og det feminine udtryk gør at kollektionen kan kombineres så den passer ind i forskellige stilarter, siger Ulrika Sjövall, som er Designchef hos Ellos.

Kollektionen lanceres i uge 19 på Ellos.dk.

Om os

Ellos Group er den førende e-handels Group i Norden med hjemmesiderne Ellos, Jotex, Stayhard og Homeroom. I tæt relation med vore millioner af kunder stræber vi konstant efter at udvikle og tilbyde attraktive og bæredygtige mode- og boligprodukter til hele familien. For os er kunden altid i fokus. Med innovation, kreativitet og bæredygtighed søger vi konstant nye muligheder, store som små. Ellos Group, med hovedkontor i Borås, opererer i alle nordiske lande. Ellos Group har omkring 550 ansatte og omsætter for ca. 2,6 mia. SEK. Siden 2019 er Ellos Group en del af den børsnoterede modegruppe FNG NV med aktiviteter i hele Europa.