Ellos lancerer den festkollektion, vi alle har længtes efter

Kan du mærke det? Hvordan den glitter og glamour, vi har savnet så længe endelig sniger sig tilbage i vores liv. Vinterens festligheder vil vi klæde i velour og taft, pailletter og feminine detaljer. Ellos lancerer en festkollektion fyldt med produkter både til den som vil shine fra top til tå, og den, som foretrækker det mere enkle og stilrene. Så lad os endelig mødes, midt i en festkollektion med inspiration fra Paris.

Endelig kan vi mødes igen over middage og til glitrende fester. Vil vi gøre det sammen med vores børn? Nej. Vil vi have vores mænd med? Nej. Sæsonens fester er uhøjtidelige, her er det tiden med hinanden, der tæller, uanset om det er over en treretters middag eller en pizza. Ellos festkollektion sammenfatter alle de begivenheder vinteren byder på – her er både de mere enkle, bløde styles og festlige toppe, kjoler og nederdele.

”Vi er mange, som har længtes efter det her, at få lov til at tage festtøjet på og mødes i virkeligheden. Kollektionen henter inspiration fra Paris med plisseringer og feminine snit. Vi har brugt materialer som velour, taft og satin og lavet varierende styles. Alle skal kunne finde og kombinere deres egen stil her, uanset om det er det helt store skrud eller noget mere nedtonet og enkelt”, siger Karin Verdoes, designchef hos Ellos Fashion.

Kollektionen handler om alt det der, som har været sat på pause, om alt det, vi har længtes efter de seneste år. Her får denim og PU-læder modspil af det glitrende og festlige, i en styleguide opdelt i fem kategorier. Kampagnen omkring kollektionen fremhæver forskellige måder at style tøjet på og fanger vinterens festligheder i flere udtryk. Så lad os mødes, i en kollektion som er inspireret af samvær hvor latteren er det, der styrer, hvor vi kan give los for en stund. Helt uden krav.

Kollektionen og kampagnen lanceres i uge 44 på Ellos hjemmeside, hvor tøjet og produkterne også sælges.

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til:

Kampagnebilleder: https://we.tl/t-MDqdSdaMhX

Om Ellos

Ellos er en af Nordens førende e-handelsvirksomheder inden for mode, skønhed og bolig. Hos os er kunden altid i fokus.

Med mere end 1,6 millioner aktive kunder stræber vi konstant efter at udvikle og tilbyde attraktive produkter. På ellos.dk finder du mere end 500 brands til den moderne kvinde og hendes familie.

Ellos er en del af Ellos Group.
For mere information om Ellos Group, besøg gerne www.ellosgroup.com. Her kan du blandt andet læse mere om vores historie, vores arbejde med bæredygtighed og vores vision. Du kan også finde jobopslag og søge job hos os.

Ellos har kontor i Sverige, Norge, Finland og Danmark.
Ellos Group’s hovedkontor ligger i Borås i Sverige, hvor virksomheden blev grundlagt i 1947.