Ellos lancerer eksklusiv festkollektion med Selam Fessahaye

Ellos lancerer nu en eksklusiv og unik festkollektion med den internationalt anerkendte modedesigner Selam Fessahaye. Kollektionen er specialdesignet til Ellos kunder i begrænset antal, og præsenteres af artisten Sabina Ddumba.

I starten af året annoncerede vi nyheden om Ellos designsamarbejde med Selam Fessahaye, en af Sveriges hotteste modeskabere, hvis design har tiltrukket sig opmærksomhed i Sverige og internationalt. Et resultat af dette samarbejde er den unikke festkollektion som er specielt udviklet til Ellos' kunder og som bliver lanceret nu. Kollektionen består af tøj, der er specialdesignet af Selam og inspireret af Selams showpiece-kjole til ELLE-gallafesten 2020.

Kollektionen præsenteres af Sabina Ddumba, som også har lavet sin egen fortolkning af Ellos' sang ”Walk With Me”, der blev lanceret i forbindelse med kampagnens start. Sabina er en af Sveriges mest udtryksfulde artister, og hun har båret Selams design ved flere lejligheder, senest ved årets ELLE-galla.

- Vi er virkeligt glade for og stolte over at kunne lancere denne eksklusive kollektion sammen med Selam Fessahaye. Vi vil med dette samarbejde inspirere kinder der befinder sig midt i livet. Kollektionen er overraskende og spektakulær i sin kombination af farve og form, det er en fantastisk kollektion som skaber glæde, fortæller Marina Davarinou, VD Ellos.

- Vi stræber altid efter at overgå kundens forventninger og inspirere med nyskabende mode. Derfor føles mødet mellem Selam Fessahaye og Ellos utroligt spændende. Med denne kollektion åbner vi en unik mulighed for at flere kunder kan købe hendes unikke design, siger Johan Kromer, Assortment Director på Ellos.

- Som designer skaber jeg ofte showpieces til eksklusive og unikke lejligheder. Det føles derfor fantastisk, at jeg sammen med Ellos har fået muligheden for at skabe lignende kreationer til et større publikum, fortæller Selam Fessahaye.

Kollektionen lanceres den 26. maj og vil blive solgt på Ellos.dk i begrænset antal.

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til:

Kampagnebilleder:

Produktbilleder: https://we.tl/t-i8sMeySZkX
"Walk with me" - Sabina Ddumba: https://we.tl/t-NsB4afX2lO

Ellos Group er Nordens førende e-handelskoncern med e-handelspladserne Ellos, Jotex, Stayhard og Homeroom. I tæt samarbejde med vores millioner af kunder stræber vi konstant efter at udvikle og tilbyde attraktive og bæredygtige produkter inden for mode- og boligprodukter til hele familien. For os er kunden altid i fokus. Med innovation, kreativitet og bæredygtighed er vi konstant på udkig efter nye veje i stort og småt. Ellos Group, med hovedkontor i Borås, er til stede i samtlige nordiske lande. Ellos Group har ca. 550 medarbejdere og omsætter for omkring 2,6 milliarder SEK. Siden 2019 er Ellos Group en del af den børsnoterede modekoncern FNG NV med aktiviteter i hele Europa.

Citater

Marina Davarinou, VD Ellos