Ellos lancerer forårskampagne med Kakan Hermansson

I forårets første kampagne for Ellos plussortiment samarbejder Ellos med Kakan Hermansson som model for at hylde mode i alle størrelser. Kollektionen afspejler en af forårets hotteste trends, hvor det feminine møder det funktionelle. Formålet med kollektionen er, at alle kvinder skal føle sig flotte og selvsikre, uanset krop og størrelse.

Ellos har sammen med Kakan Hermansson som model lavet en kampagne for at hylde Ellos plussortiment. Kampagnen udtrykker både styrke og femininitet i str. 42 til 60. Ellos har tidligere arbejdet med Kakan, for at portrættere kvinden midt i livet og vise, at feminin og flot mode er for alle.

Kollektionen består af bløde silhuetter og vigtigt basistøj i sort, grønt og rosa til alle forårets lejligheder. Formålet med kollektionen er, at få Ellos kunder til at føle sig stolte af sig selv, uanset krop og størrelse. Derfor har Ellos skabt konceptet Plus & Curves, hvor #equallywoman er i fokus.

- Vi synes naturligvis, at alle kvinder skal kunne føle sig flotte, feminine og selvsikre, uanset figur. Derfor har vi skabt en kollektion, som gør forårets mode tilgængelig for alle. Vi er så stolte over at samarbejde med Kakan Hermansson, som på en så vigtig og god måde spreder feminin kropspositivisme, siger Johan Kromer, Assortment director hos Ellos.

- Jeg elsker denne kollektion, og at Ellos skaber kampagner, hvor alle kvinder kan føle sig flotte og godt tilpas. Mange tøjfirmaer sælger ikke større størrelser end 42, og tøjet skjuler ofte kroppen. Derfor er jeg så glad for, at Ellos gør det muligt for kvinder i alle størrelser at bære forårets trends og vise deres fantastiske kurver, siger Kakan Hermansson.

Kollektionen sælges online fra den 24. marts på Ellos.dk. Kollektionen består blandt andet af jakker, kjoler, skjorter og denim.

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til:

Kampagnebilleder: https://we.tl/t-QRdPfHavrh
Produktbilleder: https://we.tl/t-UEzHzeMbxg

Ellos Group er Nordens førende e-handelskoncern med e-handelspladserne Ellos, Jotex, Stayhard og Homeroom. I tæt samarbejde med vores millioner af kunder stræber vi konstant efter at udvikle og tilbyde attraktive og bæredygtige produkter inden for mode- og boligprodukter til hele familien. For os er kunden altid i fokus. Med innovation, kreativitet og bæredygtighed er vi konstant på udkig efter nye veje i stort og småt. Ellos Group, med hovedkontor i Borås, er til stede i samtlige nordiske lande. Ellos Group har ca. 550 medarbejdere og omsætter for omkring 2,6 milliarder SEK. Siden 2019 er Ellos Group en del af den børsnoterede modekoncern FNG NV med aktiviteter i hele Europa.

Citater

Vi synes naturligvis, at alle kvinder skal kunne føle sig flotte, feminine og selvsikre, uanset figur. Derfor har vi skabt en kollektion, som gør forårets mode tilgængelig for alle. Vi er så stolte over at samarbejde med Kakan Hermansson, som på en så vigtig og god måde spreder feminin kropspositivisme.
Johan Kromer, Assortment director