Ellos lancerer nyt underbrand til Agnes Cecilia Atelier – Agnes Cecilia Studio

Sammen med skobrandet Agnes Cecilia Atelier lancerer Ellos nu Agnes Cecilia Studio. Den høje og feminine modegrad fra hovedkollektionen er bibeholdt og oversat til en chik sportskollektion. Med fokus på sundhed og velvære har det nye brand et stilfuldt og trendy udtryk, der passer til både træning og gåture i byen.

Agnes Cecilia Studio udvider brandets veletablerede DNA med en kollektion af træningstøj med alt fra sports-bh'er og træningstoppe til tights, cykelbukser og (selvfølgelig) træningssko. Kollektionen byder på flere forskellige looks og outfits, som alle har den samme høje grad af mode og kvalitetsniveau. Det feminine og trendsikre udtryk fra Agnes Cecilia Atelier er der stadig og er videreudviklet i Agnes Cecilia Studio, som er rettet mod den aktive, modebevidste kvinde.

”Vi ønskede at tage det, der danner grundlaget for Agnes Cecilia Atelier, selve brandets DNA, og lade det vokse til noget nyt. Udvidelsen af brandet til at omfatte hele tøjkollektioner med fokus på sundhed og velvære, resulterede i underbrandet Agnes Cecilia Studio. Den første kollektion emmer af alt det, som Agnes Cecilia er - høj modegrad, bedre kvaliteter sammen med en feminin enkelhed, der passer både til træning og hverdag,” siger Hellen Brunnberg og Charlott Ceder, designere hos Agnes Cecilia.

Lanceringen af kollektionen er sat til uge 13 og sælges på Ellos hjemmeside.

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til: PR@ellos.se

Kampagnebilleder: https://we.tl/t-OxuvMcVcK3

Om os

Ellos Group er den førende e-handels Group i Norden med hjemmesiderne Ellos, Jotex, Stayhard og Homeroom. I tæt relation med vore millioner af kunder stræber vi konstant efter at udvikle og tilbyde attraktive og bæredygtige mode- og boligprodukter til hele familien. For os er kunden altid i fokus. Med innovation, kreativitet og bæredygtighed søger vi konstant nye muligheder, store som små. Ellos Group, med hovedkontor i Borås, opererer i alle nordiske lande. Ellos Group har omkring 550 ansatte og omsætter for ca. 2,6 mia. SEK. Siden 2019 er Ellos Group en del af den børsnoterede modegruppe FNG NV med aktiviteter i hele Europa.