Fokus på vintage når Krickelin lancerer nyt samarbejde med Ellos

Kristin ”Krickelin” Lagerqvist er tilbage i et nyt samarbejde med Ellos. Denne gang med vintage-fund, som hun har købt på franske antikmarkeder og loppemarkeder i Varberg. ”For mig betyder vintage arv og historie. Vi får mulighed for at passe på og bruge noget, som nogen før os har brugt i sin hverdag og indrettet sit hjem med," siger Krickelin.

Kristin ”Krickelin” Lagerqvist er tilbage i et nyt samarbejde med Ellos. Denne gang har hun samlet vintage-fund fra bl.a. franske antikmarkeder samt loppemarkeder i Varberg. Alle produkter er håndplukket af Krickelin selv, hvilket giver lidt ekstra følelse af, at man får en lille bid af Krickelin med hjem.

”Der findes i dag så mange fine ting, der allerede er lavet, og vi vil sammen med Krickelin vise, hvor smukt et hjem bliver, når man blander gammelt med nyt. Hos Ellos er vi virkeligt stolte over dette samarbejde. Kristin har en sjette sans, hvad angår vintage-fund, og hvert produkt er håndplukket af Kristin selv,” siger Jennifer Åhman, designchef hos Ellos Home.

Krickelins fund består bl.a. af billeder, lysestager, vaser og dekorationer til pynt – alle med deres eget unikke udtryk og detaljer.

"For mig betyder vintage arv og historie. Vi får mulighed for at passe på og bruge noget, som nogen før os har brugt i sin hverdag og indrettet sit hjem med. At shoppe vintage er en smart måde at indrette dit hjem på. Jeg synes, det skaber en unik følelse, da man ofte kun finder et eksemplar af hvert produkt. Vær ikke bange for at blande nyt med gammelt,” siger Krickelin.

Kampagnen lanceres torsdag i uge 33 og kollektionen vil være tilgængelig på Ellos hjemmeside.

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til:

Kampagnebilleder:  https://we.tl/t-2VkUuCdHE8

Om Ellos

Ellos er en af Nordens førende e-handelsvirksomheder inden for mode, skønhed og bolig. Hos os er kunden altid i fokus.

Med mere end 1,6 millioner aktive kunder stræber vi konstant efter at udvikle og tilbyde attraktive produkter. På ellos.dk finder du mere end 500 brands til den moderne kvinde og hendes familie.

Ellos er en del af Ellos Group.
For mere information om Ellos Group, besøg gerne www.ellosgroup.com. Her kan du blandt andet læse mere om vores historie, vores arbejde med bæredygtighed og vores vision. Du kan også finde jobopslag og søge job hos os.

Ellos har kontor i Sverige, Norge, Finland og Danmark.
Ellos Group’s hovedkontor ligger i Borås i Sverige, hvor virksomheden blev grundlagt i 1947.