Hannes Mauritzson i kollektionssamarbejde med Ellos Home – nu er vi klar til at møde foråret

Nu lancerer Ellos en boligkollektion i samarbejde med Hannes Mauritzson. Hvis du allerede længes efter den varme forårsbrise, vil denne kollektion fyldt med påskedetaljer, forårspuder og dekoration sandsynligvis kun øge den følelse. "Ideen med kollektionen er at byde foråret velkommen og tage hånd om vores længsel efter lys og grønt," siger Hannes Mauritzson.

Findes der eksperter i, hvordan man bedst håndterer foråret? Ellos designsamarbejde med influencer Hannes Mauritzson får os til at tro det. På Instagram deler han smukke billeder fra sin harmoniske lejlighed i Gøteborg og den lille kolonihave, og nu inspirerer han os til at tage den nye årstid med ind i hjemmet. For efter at have set den perfekte forårsdug, skønne puder og andre smukke indretningsdetaljer, længes vi efter alt, der har med forår at gøre. Tænk bare: du lægger den skønne gule dug på havebordet og sætter vasen fyldt med spirende kviste og årets første tulipaner på bordet. På træbakken fra kollektionen serverer du sæsonens bedste – måske er det en rabarbertærte i dag? Gæsterne ankommer, og I nyder solens varme. Nej, lige nu kan vi ikke forestille os en mere fantastisk forårsdag.

Udover at være ekspert i foråret er det tydeligt, at Hannes Mauritzson har sans for detaljen. "Den røde tråd i denne kollektion er min kærlighed til ranunkel. Den er broderet på servietterne og forklædet, som skal være anvendeligt både i køkkenet og også udendørs, når du skal i gang med at rode i haven," siger han selv.

Vi kan kun sige, at kollektionen inspirerer og giver mulighed for at forskønne livet lidt. Lad os igen bruge træbakken med sammenklappelige ben som eksempel – perfekt til lang morgenmad i sengen. Ligesom med forårets første knopper, kan de enkle og små ting i sidste ende føre til noget større. For måske er det netop de små detaljer og øjeblikke, der fører til lykke i hverdagen? Lige nu virker en kop kaffe i forårssolen som et definitivt ”JA” til det spørgsmål.

Kampagnen og kollektionen lanceres d. 23. februar på Ellos hjemmeside.

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til:

Kampagnebilleder: https://we.tl/t-PuDAdpqcfL

Ellos Group er Nordens førende e-handelskoncern med e-handelssiderne Ellos, Jotex og Homeroom. I tæt samarbejde med vores millioner af kunder stræber vi konstant efter at udvikle og tilbyde attraktive og bæredygtige tilbud inden for mode og boligprodukter til hele familien. Hos os er kunden altid i fokus. Med innovation, kreativitet og bæredygtighed leder vi konstant efter nye veje, store som små. Ellos Group, med hovedkontor i Borås, er aktiv i alle nordiske lande og på udvalgte markeder i Europa. Ellos Group har omkring 600 ansatte og omsætter for omkring SEK 3,6 milliarder.

www.ellosgroup.com