Linda-Marie Nilsson designer badetøj til Ellos

Vi er mange, der håbede på det, og endelig er det blevet til virkelighed. Linda-Marie Nilsson har designet en kollektion af bikinier, badedragter og strandtøj sammen med Ellos. Sommerens måske vigtigste tøj kommer i klassiske farver og feminine snit, og dem, der har fulgt Linda-Marie siden starten, kan forvente et nostalgisk glimt af, hvordan det hele begyndte. Oplev kollektionen med os!

Linda-Marie Nilsson har designet en badetøjskollektion sammen med Ellos. Kollektionen rummer en stor portion kærlighed til, hvordan hendes karriere startede i 2012. Feminine snit, klassiske farver, badedragter, bikinier og strandtøj – her er noget for de flestes smag og behag.

"Denne kollektion er alt, hvad jeg kunne have drømt om. Stranden er for alle, og det håber jeg, at denne kollektion vil få dig til at føle. I stedet for bøjler har vi fundet nye måder at støtte barmen på, og vi har arbejdet på pasformen i over et år. Man kan også tilpasse næsten alt i kollektionen efter, hvordan man vil bære det – man kan binde på forskellige måder og Mellbystrand-bikinien kan bruges på tre måder: som almindelig bikini, som longline eller som tankini. Så kan du selv vælge, hvad du føler dig bedst tilpas i," siger Linda-Marie Nilsson om kollektionen.

Enhver, der har fulgt Linda-Marie siden starten i 2012, vil helt sikkert genkende den ternede bikini fra kollektionen, og det er virkelig en nostalgisk flirt i en moderne, opdateret udgave. Det hvide og røde mønster ses i både en bikini og en badedragt fra kollektionen, sammen med badetøj i klassisk sort, kornblå og rød. Udover det er der også strandtøj i to modeller, en skjorte og en kaftan i Ecovero-viskose. Alt badetøj er fremstillet af genindvundet polyamid.

”Efter Linda-Maries kjolekollektioner føltes det som en selvfølge, at hun skulle designe noget mere af sommerens vigtigste tøj – badetøjet. Og vi er så glade for resultatet! Bikinierne kommer i to forskellige modeller og fire farver, de kan mixes og matches, som man vil. Badedragterne i tre modeller kommer i samme farveskala som bikinierne og strandtøjet fuldender kollektionen,” siger Karin Verdoes, designchef for Ellos Fashion.

Kampagnen og kollektionen lanceres d. 25. maj på Ellos hjemmeside.

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til:

Kampagnebilleder: https://we.tl/t-3td7wtBu14

Ellos Group er Nordens førende e-handelskoncern med e-handelssiderne Ellos, Jotex og Homeroom. I tæt samarbejde med vores millioner af kunder stræber vi konstant efter at udvikle og tilbyde attraktive og bæredygtige tilbud inden for mode og boligprodukter til hele familien. Hos os er kunden altid i fokus. Med innovation, kreativitet og bæredygtighed leder vi konstant efter nye veje, store som små. Ellos Group, med hovedkontor i Borås, er aktiv i alle nordiske lande og på udvalgte markeder i Europa. Ellos Group har omkring 600 ansatte og omsætter for omkring SEK 3,6 milliarder.

www.ellosgroup.com