Marie Olsson Nylander, Alexandra Bring og Kristin Lagerqvist interviewer sig selv i Ellos' nye Made by Women-kampagne

”About the female body, trends and the future” er navnet på Ellos' nye kampagne, der lanceres under konceptet Made by Women. Frontfigurene i filmene er tv-profilen Marie Olsson Nylander, influenceren Alexandra Bring og bloggeren Kristin ”Krickelin” Lagerqvist. I samtaler med sig selv svarer de på spørgsmål om, hvordan de ser på deres erhverv, og hvad de tænker om forbrug, kroppen og alle livets drejninger.

”About the female body, trends and the future” er den seneste kampagne, der lanceres under konceptet Made by Women. Tidligere år er emner som kvindekroppen og femininitet blevet portrætteret gennem spillefilm, hvor profiler som bl.a. Linnea Henriksson, Roshi Hoss og Karin "Kajjan" Andersson har medvirket. Denne gang har Ellos valgt at lave en ny udgave af sit tidligere koncept. I årets film ser vi tv-profilen Marie Olsson Nylander, influenceren Alexandra Bring og bloggeren Kristin ”Krickelin” Lagerqvist interviewe sig selv.

Ved at Marie, Alexandra og Kristin stillede sig selv spørgsmål, blev det en mere ærlig dialog, hvor de kunne sætte spørgsmålstegn ved deres egne tanker og ideer – en lille ”hvordan tænkte du her”-følelse. Samtalerne førte til interessante diskussioner om sammenhængen mellem disse tre spændende kvinders erhverv, kvindekroppen, bæredygtighed og forbrug,” siger Anna Westlund, Creative Director hos Ellos.

Til at starte med blev Made by Women skabt med det formål at højne femininitet og sætte spørgsmålstegn ved normer. Mens det stadig danner grundlaget, er initiativet vokset til at omfatte flere vigtige samfundsforhold.

”Med Made by Women vil vi fremhæve forskellige typer historier fra forskellige typer kvinder. Vores håb er, at disse samtaler kan inspirere os til at turde vise os selv som mere menneskelige. At vi kan være en del af og bidrage til et samfund, der giver dig mulighed for at være præcis den, du er,” fortsætter Westlund.

Kampagnen er tilgængelig på Ellos' side, YouTube-kanal, Facebook og Instagram.

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til:

Kampagnebilleder:  https://we.tl/t-Gy9shq9nVA

Om Ellos

Ellos er en af Nordens førende e-handelsvirksomheder inden for mode, skønhed og bolig. Hos os er kunden altid i fokus.

Med mere end 1,6 millioner aktive kunder stræber vi konstant efter at udvikle og tilbyde attraktive produkter. På ellos.dk finder du mere end 500 brands til den moderne kvinde og hendes familie.

Ellos er en del af Ellos Group.
For mere information om Ellos Group, besøg gerne www.ellosgroup.com. Her kan du blandt andet læse mere om vores historie, vores arbejde med bæredygtighed og vores vision. Du kan også finde jobopslag og søge job hos os.

Ellos har kontor i Sverige, Norge, Finland og Danmark.
Ellos Group’s hovedkontor ligger i Borås i Sverige, hvor virksomheden blev grundlagt i 1947.