Nyskabende boligkollektion fra Ellos – Seasonal Recreations

Efterårets trends omfatter mørke og kolde toner, og Ellos nyeste boligkollektion dykker ned i det dybgrønne – en indbydende oase som udstråler blødhed og varme. Her genskabes efterårets rutiner til nye former og mønstre, og det skulpturelle og ukonventionelle tager plads igen. Den der gerne vil tilføje lidt retro til det sæsonbetonede hjem, vil trives med denne kollektion, hvor det moderne og tidløse blandes med glimt fra tidligere tider.

Den nyeste boligkollektion fra Ellos – Seasonal Recreations – indfanger alt det, som efteråret indebærer. Dybe toner og mørke træsorter indhyller hjemmet i efterårets sikre farveskala, en legende kombination fyldt med sæsonens nyheder. Roen og rutinerne, der følger med sæsonen, skinner gennem de blå, grønne og brune toner og giver den der hyggelige følelse, som vi har længtes efter. Bløde elementer blandes med grafiske blokmønstre, noget solidt og konstant lægger bunden for kollektionen, og hver enkelt detalje fanger budskabet, hvilket er perfekt for den, som bare vil tilføje et touch af det, kollektionen har at byde på.”Udtrykket fra denne kollektion går igen i flere af vores kampagner i efteråret. Med tanke på det velkendte og samtidigt legende udtryk, er det heller ikke så mærkeligt – er det ikke netop det, der er efteråret? De mørke toner markerer grænsen mellem sommeren og den køligere del af året. Med skulpturelle former og bløde kontraster er dette en kollektion og en trend, man kan regne med i efteråret,” siger Jennifer Åhman, designchef hos Ellos Home.

Kollektionen blander bløde former med mørke træsorter og grafiske blokmønstre – en legende kombination af noget nyt og noget velkendt. Farveskalaen går i dybe, kolde toner som brydes af rødbrunt og støvet rosa – en kontrast som indbyder og favner. Her bliver gamle ting blandet med noget nyt. Her bliver efteråret omkonstrueret og genskabt til helt nye former - nye mønstre.

Kampagnen lanceres på ellos.dk

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til:

Kampagnebilleder: https://we.tl/t-ZDRvK8lLpX

Om Ellos

Ellos er en af Nordens førende e-handelsvirksomheder inden for mode, skønhed og bolig. Hos os er kunden altid i fokus.

Med mere end 1,6 millioner aktive kunder stræber vi konstant efter at udvikle og tilbyde attraktive produkter. På ellos.dk finder du mere end 500 brands til den moderne kvinde og hendes familie.

Ellos er en del af Ellos Group.
For mere information om Ellos Group, besøg gerne www.ellosgroup.com. Her kan du blandt andet læse mere om vores historie, vores arbejde med bæredygtighed og vores vision. Du kan også finde jobopslag og søge job hos os.

Ellos har kontor i Sverige, Norge, Finland og Danmark.
Ellos Group’s hovedkontor ligger i Borås i Sverige, hvor virksomheden blev grundlagt i 1947.