Penny Parnevik i kollektionssamarbejde med Ellos Home – ”en mini-me-kollektion til soveværelset!”

Med foråret i sigte lancerer Ellos en sengetøjskollektion sammen med Penny Parnevik. Lyse farver og skønne mønstre, der ikke kun lader forårssolen komme ind i soveværelset – "For mig er det vigtigt at have et hjem, der tillader snavs og pletter hist og her. Derfor ville jeg designe et sengesæt med et mønster, der skjuler kaffestænk fra morgenkoppen i sengen," siger Penny Parnevik.

En mini-me-kollektion til soveværelset? Ja tak! Penny Parnevik (kendt fra tv-serien Parneviks og nu en af Sveriges største influencers) har sammen med Ellos designet et sengesæt, der fås i to størrelser – et til din seng og et til børnenes. Med inspiration fra sin egen hverdag som småbørnsforælder har Penny sat både farve og ord på nogle af de følelser, der følger med børn i en skøn kollektion, som kan bruges i alle hjemmets soveværelser!

"Jeg ville skabe en kollektion, der føltes varm, opmuntrende og som forældre kunne relatere til. Mange kender de lange nætter, de søvnløse nætter og behovet for kaffe om morgenen. Det er inspirationen til produkterne, lavet med kærlighed og en portion humor, som vi alle har brug for," siger Penny Parnevik om kollektionen.

Hvert sengesæt er blevet opkaldt efter stunder, øjeblikke og tanker i småbørnsårene: Coffee stains, Lullaby og Breakfast in bed er nogle eksempler. Mellem sømmene hviler små hilsner fra Penny til den, der har brug for det, en hvisken om, at de søvnløse nætter ikke varer evigt. Og for dem, der er færdige med småbørnsårene, eller som måske aldrig har været der, for dem, hvis nætter er lange og fredelige, er kollektionen en dejlig forårsopdatering til soveværelset.

"Pennys kollektion har en legende blanding af skønne mønstre og glade farver, der virkelig egner sig til alle forårets stunder i soveværelset. Helt klart en vitaminindsprøjtning, som alle småbørnsforældre har brug for i hverdagen," siger Jennifer Åhman, designchef for Ellos Home.

Kampagnen og kollektionen lanceres d. 26. januar på Ellos hjemmeside.

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til:

Kampagnebilleder: https://we.tl/t-p2eFtsRKRo

Ellos Group er Nordens førende e-handelskoncern med e-handelssiderne Ellos, Jotex og Homeroom. I tæt samarbejde med vores millioner af kunder stræber vi konstant efter at udvikle og tilbyde attraktive og bæredygtige tilbud inden for mode og boligprodukter til hele familien. Hos os er kunden altid i fokus. Med innovation, kreativitet og bæredygtighed leder vi konstant efter nye veje, store som små. Ellos Group, med hovedkontor i Borås, er aktiv i alle nordiske lande og på udvalgte markeder i Europa. Ellos Group har omkring 600 ansatte og omsætter for omkring SEK 3,6 milliarder.

www.ellosgroup.com