TINE ANDREA OG ELLOS LANCERER KOLLEKTION – HELT I HØR

Det seneste designsamarbejde fra Ellos er en kollektion helt i hør skabt af den norske kreatør Tine Andrea. Kollektionen er velsyet og designet med omhyggelig præcision for at skabe et tidløst og sæsonoverskridende udtryk. ”At få det rigtige snit, flotte detaljer og et tidløst design på plads sammen med Ellos har været utroligt lærerigt og spændende,” siger Tine Andrea.

Sommeren er lige om hjørnet, og det betyder, at vi kommer til at se mere og mere af det trendy materiale hør i butikkerne. Et luftigt og svalt naturmateriale som fungerer godt både på varme sommerdage og kølige efterårsaftener. Sammen med Ellos har den norske kreatør Tine Andrea Lauvli designet en kollektion helt i hør. En kollektion som er velsyet og designet med omhyggelig præcision for at skabe et tidløst og sæsonoverskridende look.

”Det var vigtigt for mig at skabe noget, som jeg selv vil komme til at bruge i mange år fremover! Jeg elsker det minimalistiske og klassiske. "At få det rigtige snit, flotte detaljer og et tidløst design på plads sammen med Ellos har været utroligt lærerigt og spændende,” siger Tine Andrea.

Kollektionen består af et jakkesæt, et sæt i to forskellige farver og to kjoler. Farvepaletten går i en smuk grøn farve og en traditionel lys beige. Kollektionen fører tankerne hen på en varm sommeraften i godt selskab.

”Samarbejdet med Tine Andrea har fungeret helt eminent. Hør udgør virkelig det ultimative basistøj i sommergarderoben, da det indkapsler følelsen af sommer. Det føltes derfor helt rigtigt at skabe en kollektion helt i hør. Jeg kan garantere, at vi kommer til at se meget mere hør fremover,” – siger Karin Verdoes, designchef hos Ellos Fashion.

Kampagnen lanceres den 21. april, hvor den vil være tilgængelig på Ellos hjemmeside.

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til:

Kampagnebilleder:  https://we.tl/t-qO3sYa9fxY

Om Ellos

Ellos er en af Nordens førende e-handelsvirksomheder inden for mode, skønhed og bolig. Hos os er kunden altid i fokus.

Med mere end 1,6 millioner aktive kunder stræber vi konstant efter at udvikle og tilbyde attraktive produkter. På ellos.dk finder du mere end 500 brands til den moderne kvinde og hendes familie.

Ellos er en del af Ellos Group.
For mere information om Ellos Group, besøg gerne www.ellosgroup.com. Her kan du blandt andet læse mere om vores historie, vores arbejde med bæredygtighed og vores vision. Du kan også finde jobopslag og søge job hos os.

Ellos har kontor i Sverige, Norge, Finland og Danmark.
Ellos Group’s hovedkontor ligger i Borås i Sverige, hvor virksomheden blev grundlagt i 1947.