Tv-profilen Marie Olsson Nylander indleder samarbejde med Ellos

I september er hun igen aktuel med det svenske tv-program Husdrömmar Sicilien, der vender tilbage med en ny sæson. Men dem, der ikke kan vente på det, bør se på Marie Olsson Nylanders samarbejde med Ellos. Marie har nemlig indrettet et hjem i Italien med deres nyeste indretningskollektion – og det bliver ikke det sidste, vi ser til Marie og Ellos sammen. Senere på efteråret kommer der noget helt særligt, siger Anna Westlund, Creative Director hos Ellos.

Smagen af efterårsmoden appelsin. Duften af kølende vinde, en frisk duft af raslende løv og skiftende stauder. Selvom sommeren stadig er over os, giver den seneste kollektion fra Ellos en forfriskende forsmag på efterårssæsonen. Selve kampagnen er en velkomponeret blanding af indretningsarkitekten og tv-profilen Marie Olsson Nylanders udtryk og Ellos enkle og bløde persona. Den skandinaviske enkelhed brydes af rustikke og robuste elementer, og Maries sikre stil forbinder sommeren (som vi ikke rigtig ønsker at ryste af os endnu) med efterårets sobre udtryk.”Samarbejdet med Ellos er mit første kommercielle projekt, og det har være utrolig sjovt! Selve kollektionen er fantastisk og enkel at arbejde med. Jeg så ret tidligt et tydeligt billede af stylingen for mig. Så når jeg først er i gang, kan jeg godt lide at arbejde instinktivt – det skal man næsten gøre som indretningsarkitekt. Følelsen i rummet er noget helt andet i virkeligheden end på billeder. Efterårssæsonen bliver begivenhedsrig og spændende, jeg glæder mig til alt det, der skal ske”, siger Marie Olsson Nylander om samarbejdet.

Kampagnen er kun en del af samarbejdet mellem Marie og Ellos – der er mere på vej. Præcis hvad det er, bliver vi nødt til at vente og se, men at det handler om mere boligindretning er helt klart. Efter efterårets første store samarbejde kan vi på trods af sommerens lyse varme ikke undlade at længes efter alt, hvad den nye sæson har at byde på.

”Ingen har vel misset Husdrömmar Sicilien til den tid. Et samarbejde med Marie var en selvfølge for os – hendes stil og Ellos udtryk er et match, man skal lede efter. Marie har evnen til at skabe et hjem ud af noget, som andre måske bare har ignoreret, hun ser et fundament og formår at gøre det synligt for andre ved at tilføje de rigtige detaljer. Det er både fascinerende og vidunderligt at se hende arbejde. Og ja, del to af samarbejdet ... Vi er meget forventningsfulde”, siger Anna Westlund, Creative Director hos Ellos.

Kampagnen og kollektionen lanceres d. 10. august på Ellos hjemmeside.

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til:

Kampagnebilleder:  https://we.tl/t-9kZf5bfOLI

Om Ellos

Ellos er en af Nordens førende e-handelsvirksomheder inden for mode, skønhed og bolig. Hos os er kunden altid i fokus.

Med mere end 1,6 millioner aktive kunder stræber vi konstant efter at udvikle og tilbyde attraktive produkter. På ellos.dk finder du mere end 500 brands til den moderne kvinde og hendes familie.

Ellos er en del af Ellos Group.
For mere information om Ellos Group, besøg gerne www.ellosgroup.com. Her kan du blandt andet læse mere om vores historie, vores arbejde med bæredygtighed og vores vision. Du kan også finde jobopslag og søge job hos os.

Ellos har kontor i Sverige, Norge, Finland og Danmark.
Ellos Group’s hovedkontor ligger i Borås i Sverige, hvor virksomheden blev grundlagt i 1947.