Farverig sensommernyhed fra Leitz

Report this content

At starte på arbejde igen eller at skulle i gang med studierne efter ferien kan være drøjt. Med Leitz Bebop er du sikret en farverig hverdag på kontoret og læreanstalten såvel som på farten.

Leitz Bebop er en helt ny serie kontor- og arkiveringsprodukter, som skiller sig ud fra mængden. De er fremstillet i innovative, nye materialer, har et lækkert design og leveres i friske farver.

Serien er udviklet til at passe ind i en aktiv hverdag samtidig med, at den opfylder forbrugernes stadigt større krav til kvalitet og effektivitet.
 - Kontorudstyr er ikke længere bare kontorudstyr. Dagens forbrugere vil have produkter, som ikke bare er førsteklasses kvalitet, men som også har et moderne design samt praktiske fordele i anvendelsen. Leitz Bebop opfylder alle disse kriterier, siger Jan Rune Løvnæseth, Regional Marketing Director i Esselte.

Designet til en aktiv hverdag
Der er 15 produkter i Bebop-serien, heriblandt ringbind, brevordnere, elastikmapper, clipboards, spiralblokke, sorterings- og arkiveringsmapper. Alle fås i flotte farver og har mange nyttige funktioner.
- Leitz Bebop-produkterne er tilpasset en aktiv hverdag. De har hårde omslag, som beskytter indholdet under transport, og den solide Soft-Click mekanisme i ringbindene sikrer, at papirerne holdes på plads. Brevordner og ringbind har også plastlommer til opbevaring af løse papirer, CD'er og visitkort, samt penneholder og lukkemekanisme med elastik. De er perfekte til folk på farten, siger Løvnæseth.

Moderne design i spændende, tredimensionel struktur
Bebop-produkterne er fremstillet i holdbar polypropylen. Designet er inspireret af jazzgenren Bebop, og har både æstetiske og praktiske funktioner.
- Jazz er baseret på inspiration, individualitet og samspil, noget som udformningen af Bebop-produkterne bærer stærkt præg af. Produkternes tredimensionelle struktur giver en bølgeagtig virkning, som gør, at Bebop skiller sig klart ud. Rillerne i designet har også en praktisk funktion ved at overfladerne er mindre udsat for ridser, siger Løvnæseth.

Produkterne sælges gennem landets førende boghandlere og kontorforsyninger. Priseksempel:
Elastikmappe: ca. 29,- kr. inkl. moms; Ring- og Brevordnere: ca. 35,- til ca. 83,- kr. inkl. moms.

Vedlagte fotos kan benyttes frit.

For yderligere information og vareprøver kontakt:
Jan Rune Løvnæseth, Regional Marketing Director - Esselte.
e-post:
janrune@esselte.com

Om Esselte
Esselte er et globalt selskab og en af verdens ledende producenter af kontorudstyr og -rekvisitter. Årlig omsætning er på ca. 1 milliard USD. Koncernen er repræsenteret over hele verden med egne salgskontorer. Hovedfokus og strategi er baseret på mærkevarer (brands), innovation og udvikling af nye produkter. Esseltes produkter sælges via førende grossister og forhandlere af kontorartikler og primært under mærkenavnene Leitz®, Esselte®, Rapid® og Xyron®.  For yderligere information, se
www.esselte.dk