Bravo Tours på Ferie & Fritid i Bella

Danmarks tredje største charterbureau, Bravo Tours, deltager på ferieudstillingen i Bella Center. Ferie & Fritid i Bella styrker dermed rejseområdet på udstillingen, som afholdes i Bella Center fra den 20.-22. januar 2012.

Et af målene for den nye ledelse af Ferie & Fritid i Bella har været at udvikle udstillingen i retning af at være en direkte salgsplatform. Nu styrkes rejseområdet på ferieudstillingen i Bella Center med deltagelse fra Danmarks tredje største charterbureau Bravo Tours.

Bravo Tours ser potentialet i den københavnske ferieudstilling og dens mange trofaste besøgende:
”Vi tror på, at der er en stor værdi for Bravo Tours i at deltage på Ferie & Fritid i Bella. Med et besøgstal på næsten 40.000 i 2011 er ferieudstillingen i Bella Center en unik markedsførings- og salgskanal for os, hvor vi kan nå ud til en stor del af det Sjællandske og Københavnske marked. Vi ser derfor meget frem til at være en central del af rejseområdet på udstillingen og til at præsentere de mange besøgende for en bred palet af vores spændende rejseprodukter”, fortæller Peder Hornshøj, administrerende direktør hos Bravo Tours.

Udstillingschefen for Ferie & Fritid i Bella, Malina Hye, er heller ikke i tvivl om Bravo Tours’ store betydning for udstillingen:
”De besøgende vil have en forventning om, at det er muligt at købe sin udlandsrejse her. Bravo Tours deltagelse er derfor et rigtig godt indslag i udlandsområdet. Og at Bravo Tours er et af Danmarks største charterbureauer, støtter naturligvis op om udstillingens koncept om kvalitet og dens mantra: Stærke oplevelser & stærke priser.”

http://www.ferieibella.dk/                               Følg Ferie & Fritid i Bella på Facebook

Adm. direktør Peder Hornshøj, tlf. 40 26 42 00, e-mail: ph@bravotours.dk
Sales Group Manager Malina Lebrecht Hye, tlf. 32 47 23 02, e-mail: mhy@bellacenter.dk,